پیام مدیرعامل خودروسازی کرمان در فراغ سردار

پرشین خودرو: قاسم سلیمانی سفیر صلح و امنیت مستضعفین جهان آسمانی شد.

به گزارش پرشین خودرو، در پیام محمدرضا شه‌بخش مدیرعامل صنایع خودروسازی کرمان می خوانیم:

حاج قاسم رفت با یک دنیا حرفهای نا گفته،با شوق دیدار یاران سفر کرده اش. .همه مردم ایران با هر مرام و عقیده ای دوستش داشتند ،راست و چپ. فارس و ترک ،کرد و لر،بلوچ و عرب و....همه فقرا و سختی کشیده ها ، همه ملتهای تحت اشغال ستمگران. چه مقامی از این بالاتر که عند ربهم یرزقون

 

سردار سلیمانی



بسم رب الشهدا و الصدیقین

سلام بر آنهایی که رفتند تا بمانند و نماندند تا بمیرند.

درود بر مردان سلحشوری که دنیا را به گوشه ای افکندند و با پرواز عاشقانه خود و همراهانشان به روزهای مردم ستم دیده از سلطه زورگویان نسیم صلح، امنیت و آزادی پاشیدند.

سردار جبهه های دفاع مقدس و مغز متفکر عملیات برون مرزی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که ریشه تروریسم تکفیری داعش ،دست پرورده صهیونیزم امریکایی و دولتهای مرتجع منطقه را از بنیان بر افکند و همواره خود را جامانده از قافله شهدا می دانست و آرزوی شهادت و وصال به معبود داشت سر انجام روز جمعه پس از سال ها مبارزه و جهاد در راه دفاع از قرآن و اهل بیت سبکبال به یاران شهیدش پیوست.

کبوتری دیگر به آسمان پر کشید و مظلومین جهان اسلام در سوگ ذوالفقار سرافرازشان اشک خون گریستند.بر ماست تا با تلاش خستگی ناپذیر و مجاهدت برای اعتلای دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسدار خون این بزرگمردان باشیم.

یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

کد خبر 119531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha