واگذاری ۲۴ دستگاه آمبولانس به ستاد ملی مقابله با کرونا

پرشین خودرو: رئیس بنیاد مستضعفان از اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، آقای پرویز فتاح در حاشیه مراسم تحویل ۲۴ دستگاه آمبولانس به ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در جمع خبرنگاران گفت: از این میزان ۳۰ میلیارد تومان در اختیار کمتیه امداد و ۱۰ میلیارد تومان در اختیار بهزیستی برای تهیه اقلام مورد نیاز در جهت پیشگیری از این ویروس برای مددجویان قرار خواهد گرفت.


وی افزود: کمتیه امداد و سازمان بهزیستی خود اقدام به خرید اقلام کرده و در اختیار مددجویان در سراسر کشور قرار خواهند داد.


آقای فتاح همچنین به تحویل ۲۴ دستگاه آمبولانس به ستاد ملی مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: این آمبولانس‌ها با تمام تجهیزات به ستاد ملی تحویل می‌شود تا هر جای کشور که مورد نیاز بود، استفاده شود.


وی با بیان اینکه این آمبولانس‌ها متعلق به مناطق محروم است و قرار بود به این مناطق اعزام شود گفت: به علت شیوع ویروس کرونا و به درخواست ستاد ملی مقابله با کرونا این آمبولانس‌ها به طور موقت در اختیار این ستاد قرار می‌گیرد تا بعد از اتمام عملیات مقابله با این ویروس به مناطق محروم اعزام شود.


رئیس بنیاد مستضعفان همچنین گفت: با راهنمایی و رانندگی کشور نیز هماهنگی‌های لازم انجام شده تا پلاک این آمبولانس‌ها هر چه سریع‌تر نصب شود.

 

آمبولانس


آقای فتاح همچنین به تولید الکل در یکی از زیرمجموعه‌های بنیاد مستضعفان اشاره کرد و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا مقرر شد که این کارخانه به طور شبانه روزی و در سه شیفت تولیدات خود را افزایش داده و در اختیار مردم قرار گیرد.


وی به افزایش تولید لبنیات از جمله پنیر و شیر اشاره کرد و گفت: به مردم اطمینان می‌دهم در تولید این اقلام هیچ مشکلی وجود ندارد و کارکنان بنیاد برای ارائه خدمت به مردم آماده اند.


وی همچنین به تولید گوشت قرمز اشاره کرد و گفت: در خصوص تولید گوشت قرمز و همه مواد خوراکی در بنیاد مستضعفان مشکلی وجود ندارد و تولیدات مانند سابق و حتی بیشتر انجام می‌شود.


آقای فتاح درباره اعتبار اختصاص یافته برای تامین این اقلام در راستای مقابله با ویروس کرونا گفت: این کار کوچکی است که بنیاد انجام می‌دهد و هیچ منتی بر سر مردم بزرگوار نیست و بنیاد مستضعفان با تمام وجود در اختیار مردم به خصوص مناطق محروم است.


آقای فتاح از هموطنان درخواست کرد: همه با هم و با همکاری برای مقابله با ویروس کرونا تلاش کنند و توصیه‌های وزارت بهداشت در این خصوص را جدی بگیرند و همچنین از رفت و آمد‌های غیر ضروری و دید و بازدید‌های خانوادگی که ضرورتی ندارد پرهیز کنند.


رئیس بنیاد مستضعفان افزود: ما در بنیاد مستضعفان نیز تمام مسائل بهداشتی برای پیشگیری از ویروس کرونا رعایت می‌کنیم.


واگذاری ۲۴ دستگاه آمبولانس به ستاد ملی مقابله با کرونا


مراسم واگذاری ۲۴ دستگاه آمبولانس از سوی بنیاد مستضعفان به ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا برگزار شد.


این یکی از ۵ اقدام بنیاد مستضعفان در جهت همکاری برای مقابله با این ویروس است.


پس از کنترل و از بین رفتن ویروس، این آمبولانس‌ها بعد از پاکسازی و استریل کامل بر اساس ضوابط بهداشتی، در اختیار مناطق محروم قرار می‌گیرد.


ارائه رایگان اقلام ضروری مقابله با کرونا به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، تولید شبانه روزی الکل کارخانه پاکدیس زیر مجموعه بنیاد مستضعفان، تولید ماسک کارخانه حجاب شهرکرد، قرار دادن اماکن بنیاد مستضعفان به طور موقت تا پایان عملیات مبارزه با کرونا از دیگر اقدامات بنیاد مستضعفان است.


همچنین رئیس بنیاد مستضعفان در نامه‌ای به رئیس جمهور اعلام آمادگی کرد تا هر کمکی برای مقابله با این ویروس نیاز باشد در اختیار ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا قرار دهد.

کد خبر 120848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha