خرید مطمئن لوازم یدکی خودرو از مستریدکی

به دلیل تحریم‌ها و گرانی این روزها، برخی از افراد همواره دچار تردید و نگرانی درباره‌ی اصالت و درستی لوازم یدکی خودروی خود هستند. سلامت لوازم یدکی خودرو اهمیت بسیار زیادی دارد که نمی‌توان از آن غافل شد.

به گزارش پرشین خودرو، تهیه لوازم یدکی خودرو از مهم‌ترین دغدغه‌هایی است که برای صاحبان خودرو وجود دارد. هیچ‌گاه نمی‌توان با تکیه بر این‌که یک خودرو‌ی دست اول خریداری می‌کنید، به فکر این باشید که در سال‌های آینده و در زمان استفاده از خودرو‌ی خود، نیازی به لوازم یدکی خودرو پیدا نخواهید کرد. لوازم خودرو هم مانند هر وسیله‌ای ممکن است خراب، فرسوده و دچار مشکلات فنی شود.

به همین دلیل باید قطعات تعمیر یا تعویض شود. در این شرایط پیدا کردن نمایندگی فروش بهترین لوازم یدکی خودرو که بتوان از اصالت و سلامت کالای آن اطمینان کرد، یک بحث مهم است. شما برای تهیه‌ی لوازم یدکی مورد نیاز خود به سراغ کدام مرجع می‌روید؟ آیا خرید آنلاین را به خرید حضوری ترجیح می‌دهید یا عقیده‌ی شما بر خرید حضوری لوازم یدکی خودرو است؟ اگر خرید آنلاین از فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر لوازم یدکی را مورد تایید قرار می‌دهید، امروز برای شما یکی از نمایندگی های فروش قطعات خودرو را معرفی خواهیم کرد.

به دلیل تحریم‌ها و گرانی این روزها، برخی از افراد همواره دچار تردید و نگرانی درباره‌ی اصالت و درستی لوازم یدکی خودروی خود هستند. سلامت لوازم یدکی خودرو اهمیت بسیار زیادی دارد که نمی‌توان از آن غافل شد. یک نقص کوچک در لوازم می‌تواند منجر به تصادف، فاجعه‌ای دلخراش و یا ضرر مالی شود. برای پیشگیری از بروز چنین اتفاقاتی به شما پیشنهاد می‌کنیم به فکر خرید لوازم یدکی خودرو از نمایندگی‌های معتبر باشید. در این مبحث قصد داریم تا نگاهی بر انواع لوازم مورد نیاز خودرو داشته باشیم و آنها را معرفی کنیم.

 

شمع موتور خودرو

برای انتخاب مناسب این قطعه باید نكاتی رادر نظرداشته باشیم تا مناسب ترین شمع را برای اتومبیل خود تهیه كنیم تا علاوه برافزایش بازده موتور باعث كاهش مصرف سوخت اتومبیل نیز گردد. برای این كار ابتدا از دفترچه راهنمای اتومبیل خود كمك بگیرید و بعد با مشخصات فنی خودرو خود و داشتن اطلاعات نسبی در مورد انواع شمع خودرو میتوانید شمع ارزان موجود در فروشگاه های یدكی واقع در سطح شهر ویا فروشگاه های اینترنتی خریداری كنید.

قیمت شمع برای انواع خودرو با توجه به حجم موتور و همینطور نوع جنس و برند تولیدكننده متفاوت است. ولی به طور كلی قیمت شمع خودرو در كشورهای سازنده و با در نظر گرفتن مواد تشکیل دهنده شمع بین ١٦ تا ١٠٠ دلار برآورد شده است، كه البته باتوجه به فرآیند واردات تغییری در قیمت نهایی آن در ایران خواهدداشت.

 

 

دیسک ترمز خودرو

یکی دیگر از مهم‌ترین قطعات یدکی خودرو دیسک ترمز است. در صورتی‌که این قطعه در اتومبیل خراب شود، خطرات جانی بسیاری را به همراه دارد. خراب شدن دیسک ترمز موجب عدم کار کردن ترمز و یا کندی در آن می‌شود. قیمت این قطعه به عوامل مختلفی از جمله برند سازنده بستگی دارد.

شما باید با توجه به مسافت‌هایی که طی می‌کنید و مکان‌هایی که در آن رفت‌وآمد می‌کنید، دیسک موتور نظرتان را خریداری کنید. دیسک‌ها به طور متوسط بین 120 هزار تا 200 هزار کیلومتر عمر مفید دارند. طول عمر مفید این قطعه بسته به نوع خودرو، وزن اتومبیل و سازنده آن متفاوت است.

برای آنکه طول عمر دیسک ترمز را بالا ببرید، بهتر است از "لنت" جلوی خودروی باکیفیت استفاده کرده و اتومبیل خود را به صورت مداوم چک کنید.

خرید دیسک ترمز از فروشگاه مستریدکی با قیمت مناسب

 

 

استارت خودرو

استارت یكى از قطعات خودرو می‌باشد كه در اولین مرحله شروع به كار اتومبیل نقش مهمی را ایفا میكند. به این صورت كه استارت ماشین برق را از باطرى خودرو می‌گیرد. پس از آن نیروى الكتریكى را توسط سیم‌پیچ، ذغال و آرمیچر درونش به نیروى مكانیكى تبدیل می‌کند. سپس چرخ دنده استارت برای شروع به كار اتومبیل انرژى مكانیكى را به موتور منتقل می‌كند.

محل قرارگیرى استارت خودرو در اكثر ماشین های قدیمى و برخى از خودروهاى جدید، در كنار و یا پشت موتور است. در صورت خرابى استارت و جهت تعمیر و یا تعویض آن می‌بایست چندین قطعه كه در مسیر استارت قرارگرفته‌اند را اول جدا كرده تا به استارت دسترسى پیدا كرد.

از دلایلى كه موجب خرابى استارت اتومبیل می‌شود و یا خلل در عملیات استارت ماشین بوجود می‌آورد، می‌توان موارد زیر را نام برد. البته توجه داشته باشید که هر یك از این موارد ذکر شده در صورت تعمیر و یا تعویض به موقع قطعه مربوطه، از تعویض استارت خودرو جلوگیرى می‌كند.

- قطع شدن ارتباط میان باطرى و استارت

- خراب شدن اتوماتیك استارت

- خراب شدن آرمیچر استارت

- تمام شدن و یا جرم گرفتن ذغال‌هاى استارت

- خراب شدن موتور استارت

- اتصال قطب مثبت و قطب منفى استارت

- خرابى چرخ دنده استارت

 

 

علاوه‌بر مواردی که نام بردیم، فیلتر بنزین، فیلتر روغن، لنت ترمز، دینام، قطعات موتوری و ... نیز همگی از جمله قطعات یدکی خودرو به شمار می‌روند که وجود آن‌ها برای داشتن یک اتومبیل سالم، ضروری است.

خرید استارت ماشین از مستریدکی با بهترین قیمت

 

سخن پایانی

اگرچه که ممکن است محدودیت‌های زیادی در خرید و پیدا کردن لوازم یدکی خودروی خود پیدا کنید اما مستریدکی توانسته‌ی تا حد امکان بیشترین پاسخ را برای نیاز و خرید لوازم یدکی خودرو بدهد.

تامین و تهیه لوازم یدکی خودرو می‌تواند یک نقش تاثیرگذار در انتخاب برند خودروی شما باشد. اگر لوازم یدکی خودرویی که می‌خرید در بازار به سختی پیدا می‌شود، بهتر است در خرید خود تجدیدنظر کنید. متاسفانه لوازم یدکی رنو در بازار قیمت مشخصی ندارند و ممکن است آن را با قیمت‌های مختلفی در بازار پیدا کنید. در این میان، قیمت‌های سایت مستریدکی، در محدوده‌ی قیمت واقعی قطعات خودرو رنو قرار دارد و می‌تواند مرجع خوبی برای بررسی قیمت‌های بازار باشد.

همه قطعات لازم برای خودروهای تولید و مونتاژ شده توسط شرکت ایران‌خودرو تولید می‌شود و خریداران می‌توانند به راحتی برای تامین و خرید قطعات مورد نظر خود به فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر در سراسر کشور مراجعه کنند. همچنین سایت فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی مستر یدکی، مرجعی خوب و جامع برای تهیه قطعات مورد نظر است. مشاورین ما در همه مراحل خرید در کنار شما هستند.

کد خبر 135372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha