پرکردن خلاء روغن‌های وارداتی و اصل؛ مزیت بزرگ روغن موتور پرشیاساین

مدیر کسب و کار روغن پرشیاخودرو با اشاره به مزیت های روغن موتور پرشیا ساین گفت: در بازار روغن به دلیل محدودیت های اخیر خلاء وجود روغن موتور اصل کاملا محسوس است، بزرگترین مزیت محصول روغن پرشیاساین نگاه به خلاء حضور روغن های اصل و پرکردن جای آن با محصولی صددرصد آلمانی است.

الناز شعبانیان در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب افزود: روغن موتور پرشیا ساین به صورت فله ای از شرکت زیلر آلمان که برند جی‌ملین GMELIN را تولید می‌کند، تامین و در داخل کشور با بسته بندی ویژه و لوکس پرشیا ساین توزیع می شود.

 

گزارش تصویری مراسم معرفی روغن موتور پرشیا ساین را اینجا ببینید
 

وی بازار هدف روغن موتورهای پرشیاساین را خودروهای چینی به بالا اعلام و تصریح کرد: هر چند محصولات ما تنوع زیادی دارد و طیف گسترده ای از خودروها همچون محصولات چین را در بر می‌گیرد اما تمرکز پرشیا ساین روی محصولات لوکس بازار نظیر ب ام و و بنز است تا بتوانیم جای خالی یک محصول اصیل برای مالکان این خودروها را پر کنیم.

مدیر کسب و کار روغن پرشیاخودرو با اشاره به 14 محصول پرشیاساین در حوزه روغن موتور نیز اظهار داشت: این محصولات در ایران با بسته بندی ویژه‌ای عرضه می شود که تنها یک شرکت دیگر در ایران چنین کاری را انجام داده است.

 

الناز شعبانیان



شعبانیان با تاکید بر رعایت استاندارد بین المللی برند زلر ZELLER در ایران نیز بیان کرد: بنابر الزام استاندارد بین المللی زلر، هر محصولی خروجی از شرکت باید دارای بیمه ضمانت کالا باشد که به همین دلیل روغن موتورهای پرشیا ساین در ایران با تگ بیمه آسیا به عنوان ضمانت کننده روغن موتور پرشیا ساین عرضه می‌شود.

وی در ادامه گفت: برای تسهیل نمایندگان در توزیع روغن موتورهای پرشیا ساین برنامه های ویژه ای تدارک دیده شده که برگزاری سمینارهای استانی و توزیع استانی بدون هزینه حمل بخشی از این برنامه ها در پرشیا ساین خواهد بود.

مدیر کسب و کار روغن پرشیاخودرو در پایان با تاکید بر توجه این شرکت به قیمت گذاری رقابتی در بازار، خاطرنشان کرد: در همین راستا در نظر داریم قیمت روغن موتورهای پرشیا ساین را 10 درصد کمتر از سایر محصولات وارداتی تعیین کنیم که البته تفاوت قیمت در برخی از محصولات ممکن است بیشتر از 10 درصد نیز تعیین شود.

کد خبر 135935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha