3 برنده خوش شانس محصولات ام.وی.ام به جهانی 2022 قطر مشخص شدند

شرکت مدیران خودرو شب گذشته مراسم قرعه کشی سفر به جام جهانی 2022 قطر برای خریداران برند ام وی ام را برگزار و اسامی برندگان خوش شانس این قرعه کشی را اعلام کرد.

/خبرنگار: زهرا حریری/ به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت مدیران خودرو به عنوان سومین خودروساز بزرگ ایران که در این سالها همواره تمرکز خود را بر روی تولید محصولاتی چوان پسند و با تکنولوژی روز جهان قرار داده است این بار کمپین جذابی را برای سفر به قطر و دیدن بازی ایران در جام جهانی را برای مشتریان محصولات این شرکت برگزار کرد.

 

مدیران خودرو



در این کمپین شرکت مدیران خودرو به منظور قدردانی و حمایت از اعتماد مشتریانی که اقدام به خرید محصولات برند ام وی ام نظیر ایکس 55 پرو، ایکس 22 پرو و آریزو 5 توربو کردند به قید قرعه سه نفر از مشتریانی که در بازه زمانی 15 مهرماه تا 15 آبان ماه جاری اقدام به خرید محصولات این شرکت کردند را برای سفر به قطر و تماشای بازی های جام جهانی و شرکت در بزرگ ترین رویداد ورزشی جهان انتخاب کرد.

در آغاز مراسم قرعه کشی برندگان سفر به جام جهانی قطر خریداران برند ام وی ام، جک لی مدیر عامل شرکت مدیران خودرو گفت: شرکت مدیران خودرو همواره در تلاش است ضمن معرفی خودروهای جدید و مدرن و کسب سهم بیشتری از بازار آینده ایران، همراهی و همدلی خوبی را با مشتریان محصولات این شرکت داشته و از اعتماد آنها قدردانی کند.

 

مدیران خودرو



وی با اشاره به جایگاه نشان ام وی ام در میان مشتریان ایرانی گفت: این برند از محصولات مدیران خودرو تاکنون با عرضه مدل های جدید X22 پرو و X55 پرو توانسته جایگاه خوبی را در میان مشتریان ایران بدست بیاورد.

جک لی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی ایران در جام جهانی قطر ابراز امیداوری کرد که برندگان خوش شانس جام جهانی قطر شرکت مدیران خودرو سفری به یادماندنی را داشته باشند.

در ادامه این مراسم بابایی زاده مدیر فروش برند ام وی ام با اشاره به 20 سال تلاش موفقیت آمیز مدیران خودرو در تولید و معرفی محصولات جدید بیان کرد: شرکت مدیران خودرو علیرغم شرایط سخت تحریمی، در این سال ها توانسته است با به روزرسانی محصولات و معرفی تولیداتی با استانداردهای جهانی موفقیت های خوبی را در معرفی و عرضه محصولاتی در خور خانواده ها و جوانان ایرانی داشته باشد.

 

مدیران خودرو



وی با توجه به عرضه X55 پرو از جدیدترین محصول نشان ام وی ام گفت: شرکت مدیران خودرو به معرفی و عرضه چنین محصولاتی افتخار می کند و تلاش دارد با پیشرفت تکنولوژی بهترین محصولات برند ام وی ام را به بازار ایران عرضه کند.

در پایان این مراسم، قرعه کشی سفر به قطر انجام شد و سه برنده خوش شانس از میان 3135 مشتری برای سفر به جام جهانی 2022 معرفی شدند.

برندگان این کمپین ضمن دریافت بلیط رفت و برگشت به جام جهانی قطر 2022، یک هفته اقامت در هتلی لوکس به همراه بلیط تماشای بازی ایران-آمریکا را نیز دریافت می کنند.
 

#زهرا_حریری

کد خبر 139615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha