کد خبر 145050
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۹
رونمایی و تجهیز خودروهای امداد شرکت آرین دیزل (+عکس)

با رونمایی و تجهیز خودروهای امداد شرکت آرین دیزل، این خودروها در سراسر کشور وظیفه امدادرسانی به کامیون های جک و شک موتو را آغاز خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت آرین دیزل در حال حاضر با فعالیت نزدیک به ۴۰ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور فعالیت می کند.

امداد آرین دیزل

تجهیز خودروهای امداد شرکت آرین دیزل با هدف ارائه خدمات به دارندگان تمام محصولات جک و شک موتو در سراسر کشور انجام شده است.

امداد آرین دیزل

نمایندگی های آرین دیزل، آماده هر گونه خدمت رسانی در خصوص تمام امور مربوط به فروش و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت تجاری ساز اعم از کامیونت های جک ۶ تن، ۸.۵ تن، ۹ تن و همچنین محصولات شک‌موتو می باشند.

امداد آرین دیزل

این گزارش می افزاید به تازگی گارانتی تمام محصولات برند جک به سه سال یا ۳۰۰ هزار کیلومتر (هرکدام زودتر فرا رسد) افزایش یافت و این افزایش گارانتی شامل حال تمامی کامیونت‌های جک می‌شود که از تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ به بعد به مشتریان تحویل داده شده‌ است.

هدف از این اقدام، افزایش رضایت مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش بهتر به ایشان است. آرین دیزل همواره در تلاش بوده تا با ارائه خدمات باکیفیت، تجربه خرید و استفاده از محصولات جک را برای مشتریان خود به بهترین نحو رقم زند.

مشتریان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت شرکت آرین دیزل به آدرس https://arian-diesel.com مراجعه و یا با شماره تلفن ۴۸۴۹۱۰۰۰ – ۰۲۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 145050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha