کد خبر 56555
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
چالش ورزشی «اطلس خودرو» برای جام ملت های اروپا

پرشین خودرو: اطلس خودرو نماینده رسمی كیاموتورز در ایران به پیروی از كمپانی كیا كه در حمایت از ورزش پیشگام بوده از سال 1387 به حمایت از چند رشته ورزشی پرداخته است.

به گزارش «پرشین خودرو»، مسابقات اسكی شمشك در سال 1387، فستیوال مینی تنیس در سال 1388، جام تنیس كیا در سال 1389 و تنیس فیوچرز در سال 1392، رویدادهایی بودند كه اطلس خودرو در حمایت از آنها حضوری فعال داشت.

 

برای ایجاد فضایی تعاملی با مخاطبان، همزمان با آغاز مسابقات جام جهانی 2014 برزیل از کلوپ رسمی ورزشیاطلس کاپ ( Atlas Cup ) رونمایی شد و جمعا در 64 بازی این جام، بیش از 350 هزار شركت كننده حضور پیدا كردند.

 

در ادامه رویدادهای مهم ورزشی، جام ملت های آسیا كه تیم ملی كشور عزیزمان نیز در آن حضور داشت و در قالب مسابقه "هوای تیم ملی ایران را داشته باشیم" به عنوان بخش مهم اطلس كاپ برگزیده شد.

 

هدف اصلی این کلوپ ورزشی، ایجاد فضایی برای تبادل نظر در خصوص مباحث ورزشی و سلامت جامعه و همچنین تقویت انگیزه و روحیه ورزش دوستی در میان نوجوانان و جوانان است.

 

و اما حالا جام ملتهای اروپا(یورو 2016) در راه است و بار دیگر "اطلس کاپ" بنا دارد تا با برگزاری رقابتی جذاب، بستری فراهم نماید تا کاربران با پیش بینی 51 بازی این رقابت ها، ضمن حضور در فضایی مفرح و شاد، شانس خود را برای بهره مندی از جوایز میلیونی این دوره، امتحان کنند.

 

با توجه به نزدیک شدن به آغاز مسابقات جام ملتهای اروپا ( یورو 2016 ) در کشور فرانسه، بار دیگر کلوپ اطلس کاپ فعالیت خودر را از سر گرفته و این بار با جوایز ارزنده ی خود، بنا دارد تا در طول یک ماه برگزاری این رقابتها، محیطی شاد و مفرح همراه با هیجان را برای کاربران خود ایجاد نماید.

اطلس کاپ این دوره با دوره های پیشین کمی متفاوت است.

در این دوره، جوایز میلیونی در نظر گرفته شده است که با عضو شدن در این کلوپ و فعالیت های روزانه ای که به هر یک از آنها امتیاز ویژه ای تخصیص یافته است، در پایان یک ماه برگزاری رقابت ها، به 10 نفر از کاربرانی که بالاترین امتیاز را کسب کرده اند، جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

 


علاقمندان برای عضویت در این کلوپ می توانند به نشانی WWW.Atlaskhodro.com مراجعه کنند.

کد خبر 56555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha