آزاد راه قزوین-رشت تا دو هفته آینده افتتاح می شود

پرشین خودرو:وزیر راه و شهر سازی از تکمیل قطعه 4 آزاد راه کنارگذر جنوبی تهران از "آبیک" تا "چرمشهر" در بهار 95، خبرداد.

به گزارش «پرشین خودرو»،  "عباس آخوندی" در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه راه‌سازی، راهداری، حمل و نقل و صنایع وابسته در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این نمایشگاه امروز و در هفته حمل و نقل افتتاح شد و 90 درصدی شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه از بخش خصوصی هستند.

آخوندی در ادامه گفت: برای اولین بار در حوزه روسازی بتنی پروژه‌ای ارائه شده که 100 درصد بتنی در حوزه جاده‌ای است و فعالیت مدرنی محسوب می‌شود و در این فناوری جدید حوزه جاده‌سازی، مازاد تولید سیمان کشور از این محل مصرف می‌شود.

وی افزود: بخش ایمنی راه‌ها 500 دوربین جدید ثبت تخلفات در چند روز آینده افتتاح می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی، تصریح کرد: این دوربین‌ها مدیریت جاده‌ای را ارتقاء می‌دهد و سبب افزایش ایمنی مسیر می‌شود.

آخوندی به سیستم دوربین‌های نظارتی در بخش ریلی اشاره کرد و افزود: برخی پل‌های ریلی قدیمی هستند که ما نسبت به مقاوم‌سازی آنها در برابر زلزله و بارهای محوری کارهای خاصی را انجام دادیم، ضمن آنکه این پل‌ها از طریق‌ دوربین مانیتورینگ دائمی می‌شوند.

وی گفت: در بخش آزاد راه قزوین-رشت قسمت منجیل-رودبار که به عنوان گلوگاه پروژه محسوب می شود تلاش می کنیم تا 2 هفته آینده تکمیل و افتتاح شود.

این عضو کابینه دولت همچنین از تکمیل قطعه 4 آزاد راه کنارگذر جنوبی تهران از "آبیک" تا "چرمشهر" در بهار 95، خبر داد.

وزیر راه و شهرسازی، اظهار داشت: در حوزه بندری نیز فردا شب قرارداد 3 هزار میلیارد تومانی با بخش خصوصی در حوزه سرمایه‌گذاری در پس کرانه بنادر به امضاء می‌رسد.

وی همچنین از امضای قرارداد قطع با کمپانی ایرباس در هفته جاری خبرداد و گفت: درباره جزئیات این قرارداد بلافاصله پس از امضاء اطلاع رسانی خواهیم کرد.

منبع: برنا
 

کد خبر 64582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha