آمادگی امداد خودروسایپا برای امدادرسانی به تازه واردها+توضیحات

پرشین خودرو: حضور امداد خودروهای تقلبی و کارنابلد، توسعه ناوگان امدادی متخصص در جاده ها را ضروری تر می کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، به طور حتم وقتی خودروی شما در گوشه ای از خیابان و یا وسط یک جاده پر رفت و آمد خراب می شود، آرزوی رسیدن یک خودروی امدادی تنها چیزی است که دارید اما بارها این اتفاق افتاده است که بعد از برآورده شدن این آرزو، از بر زبان آوردن آن نیز پیشمان شده اید زیرا به جای رفع مشکل، تنها مشکلات را برایتان افزایش داده است.

توسعه و به روز شدن امداد خودروهای خودروسازان می تواند این مشکل را مرتفع سازد و به طور مثال اگر زمان رسیدن امداد به محل از 45 دقیقه به 10 دقیقه کاهش یابد، آنوقت شاید دیگر شاهد حضور انواع و اقسام خودروهای امدادی در محل نباشیم.

توسعه ناوگان، به روز کردن خدمات و افزایش سطح علم و تجربه امدادگران خودرو تنها بخشی از فعالیت هایی است که می تواند به توسعه و حضور به موقع امدادگران قانونی خیابان ها و جاده ها کمک کند.

شرکت سایپا یکی از مجموعه هایی است که برای خودروهای خود امدادخودروی مخصوص داشته و دارندگان خودروهای گروه سایپا می توانند در هر زمان از شبانه روز از امداد این امدادگرهای جاده ای استفاده کنند.

امیر حسین منتظری از اعضای واحد عملیات امداد خودروی سایپا در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو در مورد فعالیت های امداد خودرو سایپا گفت: یکی از جدیدترین کارهایی که برای کمک به مشتریان سایپا انجام گرفته، طراحی یک اپلیکیشن قابل نصب بر روی گوشی های تلفن همراه است تا مشتری بتواند از این امکان نیز برای درخواست امداد بهره ببرد.

وی ادامه داد: با وارد کردن شماره موتور، کد ملی و شماره شاسی در اپلیکیشن، می توانند از خدمات این برنامه استفاده کنند.

این عضو واحد عملیات امداد خودروسایپا با اشاره به اینکه همچنان سامانه 096550 در دسترس همه مشتریان سایپا قرار خواهد داشت گفت: امکان جدید کمک می کند تا درخواست امداد مشتری را روی سیستم دیده و از طریق سیستم هوشمندی که در اختیار امدادگران سایپا نیز قرار دارد، نزدیکترین امدادگر را برای کمک گسیل داریم.

وی تاکید کرد: زمان رسیدن امدادگر به محل با روش جدید کم می شود زیرا امدادگران ما بر روی سیستم هوشمند خود محل حضور خودروی خراب را دیده و از روی نقشه به سرعت خود را به محل می رسانند.

منتظری در مورد تجهیزات فعلی امداد خودروسایپا اظهار داشت: در حال حاضر هم موتور امدادی در اختیار ما قرار دارد و هم تیبا، وانت پراید و نیسان در مجموعه امدادی سایپا فعال هستند و در آینده ای نزدیک تعداد ناوگان ما افزایش قابل توجه ای پیدا خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای محصولات جدیدی که به سبد گروه خودروسازی سایپا وارد می شود برنامه های مشخصی مدون شده که حضور نیسان های چرخگیر و افزایش ناوگان امدادی از آن جمله است.

کد خبر 69112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha