فعالیت شبانه روزی مرکز مدیریت راه ها طی ایام اربعین

پرشین خودرو: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از فعالیت شبانه روزی مرکز مدیریت راه ها طی ایام اربعین خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، محمد رودباری ظهر سه شنبه در ستاد اربعین با تأکید بر اینکه امسال همدان برای هرچه بهتر برگزاری آیین اربعین و پذیرایی از زائران حسینی اقداماتی را در دستور کار خود قرار داده است، اظهار داشت: در ایام اربعین حسینی مرکز مدیریت راه ها باید به شکل شبانه روزی فعال باشد و از طریق ارتباطات تلفنی و بی سیم موانع موجود در راه ها را شناسایی و درصدد رفع آن برآیند.

وی افزود: این اداره کل با همکاری پلیس راه استان همدان، گشت‌های ۲۴ ساعته راهداری، اورژانس، امداد خودرو و هلال احمر آمادگی لازم را برای تامین ایمنی زائران دارند.

رودباری با تاکید بر اینکه باید در زمینه رفع کمبودها و نیازمندی های استان و تأمین زیرساخت های اربعین تمهیدات لازم انجام شود، بیان داشت: انتظار می رود مدیران دستگاه های اجرایی استان و عضو کمیته حمل و نقل و سوخت امکانات و تجهیزات لازم را برای رفاه حال زائران حسینی فراهم کنند.

وی با تأکید بر استقرار مجهزترین اتوبوس ها در پایانه های استان همدان در ایام اربعین، عنوان کرد: با این اقدام می توان زمانی که وسیله نقلیه ای با مشکل مواجه شد از اتوبوس‌های کشیک در راستای انتقال مسافران به محل امن استفاده کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان به فعالیت مجتمع های خدماتی رفاهی در این ایام اشاره و عنوان کرد: مدیران این مجتمع ها باید اهتمام لازم را در برنامه ریزی و هماهنگی با شرکت پخش فرآورده های نفتی برای تأمین سوخت وسایل نقلیه ایام اربعین حسینی داشته باشند.

رودباری به آمادگی اکیپ های راهداری استان در این ایام اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط اقلیمی در ایام اربعین به ویژه در راه برگشت زائران حسینی، اکیپ های راهداری باید آماده باشند و در صورت تغییرات شرایط جوی وارد عمل شده و از خطرات احتمالی و موانع در سطح راه ها جلوگیری کنند.

کد خبر 82984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha