افزایش رضایتمندی مشتریان؛ کاهش مدت زمان انتظار خدمات خودرویی

پرشین خودرو: مدیر عامل ایساکو در گزارش عملکرد زیرمجموعه خود در ایام نوروز گفت: نتایج نظرسنجی های ما نشان دهنده این است كه طرح ها و برنامه های ما اثربخش بوده و سبب افزایش رضایتمندی مشتریان شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، سیدرضا حسینی در نشست خبری با حضور رسانه ها ضمن اعلام این مطلب گفت: افزایش رضایت مشتریان از خدمات امدادی جشنواره نوروزی از عدد 81.55 در سال 96 به عدد 87.31 در سال 97 رسیده است.
وی ادامه داد: برنامه ریزی برای اجرای جشنواره نوروزی را از دی ماه آغاز و با شناسایی مسیرهای پرتردد، با همكاری امدادخودرو و ساپكو اقلام و قطعات پرمصرف را برای توزیع در این مسیرها ارسال كردیم و این برنامه ریزی نتایج خوبی در بر داشت.
حسینی خاطرنشان کرد: در طرح امداد و خدمات نوروزی ۱۳۹۷ میزان خدمات ارائه شده به شهروندان نسبت به مدت مشابه سال گذشته معادل ۲۰ درصد افزایش داشت.

 


وی افزود: در ایام نوروز ۶۰ هزار امداد به خودروهای در راه مانده ارائه شد و میانگین مدت زمان انتظار دریافت خدمات و امداد خودرویی نیز به ۲۴/۵ دقیقه کاهش یافت. همچنین در طرح خدمات نوروزی ۱۳۹۷ تعداد ۷۸ هزار دستگاه خودرو در شبکه خدمات پس از فروش در سراسر کشور پذیرش شده و خدمات به آنها ارائه شد.
مدیر عامل ایساکو تصریح کرد: كاهش قابل توجه شكایت عدم پذیرش در سال 97 از دیگر بهبودهای خدمت رسانی در نوروز بوده و در این زمینه شاهد كاهش 79 درصدی بوده ایم.
وی به طرح های نوین اجرا شده در جشنواره نوروزی اشاره كرد و گفت:‌ نصب سیستم GPS بر خودروهای ناوگان امداد، نمایش آنلاین بر سایت 141.IR، خرید آنلاین اشتراك از طریق اپلیكیشن آپ و ارایه خدمات در جزایر كیش و قشم از جمله این طرح ها بوده است.

 

 

برای مشاهده گزارش تصویری این نشست خبری می توانید اینجا کلیک کنید.

کد خبر 93443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha