کد خبر 37656
۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹
10خودرو که در پاریس منتظرشان هستیم

پرشین خودرو: یکی از معتبرترین نمایشگاه های خودرو در جهاناز امروز شروع به کار می‌کند و ما می توانیم شاهد ویترین بترین محصولات جهان خودروسازی در آن باشیم.

به گزارش «پرشین خودرو»، نمایشگاه خودرو پاریس از امروز پنجشنبه شروع خواهد شد که در آن شرکت‌های و برندهای معتبر خودروسازی جدیدترین نسخه‌های مفهومی‌و تولیدی خود را به نمایش خواهند گذاشت. در لیست زیر مورد انتظارترین محصولاتی که در این نمایشگاه در معرض دید عموم گذاشته خواهند شد را مرور مختصر و مفیدی می‌کنیم.

honda-adfj43 8d-civic-sdf23r-concept-001
Honda Civic Type R Concept
این خودرو به صورت رسمی‌در نسخه مفهومی‌عرضه خواهد شد که در نمایشگاه امسال نسخه‌هاچ بک آن به نمایش درخواهد آمد. نسخه تحت آزمایش مذکور دارای بهترین رکورد در پیست نوربورینگ است که رقابت سرسختی با خودرو رنو دارد.


toyota-c-hr-concept-leak1
Toyota C-HR Concept
ما اطلاعات بسیار کمی‌در باره این مدل مفهومی‌تویوتا داریم که این کراس اوور در نمایشگاه خودرو پاریس رونمایی خواهد شد که البته ممکن است نسخه تولیدی آن دارای نام Auris باشد.
به گزارش خودروسازی، این شرکت اعلام کرده است که در طراحی این خودرو از معماری موسوم به الماس بهره گرفته شده است که در حقیقت در خودروهای جاده ای آینده این شرکت مورد استفاده قرار خواهد گرفت. به عبارت دیگر مدل مفهومی‌C-HR یک خورو اسپرت با ظاهری جدید است که می‌تواند فروش آینده محصولات این شرکت را تضمین کندو برای تحویل به مشتریان برای سال ۲۰۱۷ برنامه ریزی شده است.


T
۲۰۱۵ Volvo XC90
شاید برای دیدن این خودرو به هیجان انگیزی سایر خودروها نباشد ولی وقتی که بدانیم که این خودرو پرچمدار و اولین خودرو از موج جدید محصولات ولوو است بسیار هیجان انگیز می‌شویم که به طور یقین سوئدی‌ها علاوه بر فکر کردن به مسادل ایمنی یک خودرو کراس اوور رویایی را معرفی کرده اند.
طراحی و توسعه این خودرو بخشی از یک سمایه گذاری بزرگ ۶٫۵ میلیارد پوندی بوده است که در حقیقت نسل دوم XC90 نیز به شمار می‌رود.
در زیر هود این خودرو یک موتور هیبریدی T8 قرار گرفته است که البته وعده عرضه نسخه محبوب تر D5 نیز داده است که دارای قدرت پیشرانه ۲۲۵ اسب بخاری و سیستم تمام محور است.


Infiniti Q80 Inspiration
Infiniti Q80 Inspiration Concept
خودروساز لوکس ژاپنی از این مدل برای تراشیدن یک رقیب تمام عیار برای پورشه پانامرا یا کلاس اس مرسدس بنز و سری ۷ بی.ام.دبلیو بهره گرفته است که یک خودرو چهار سرنشین فست بک است.
انتظار می‌رود که این خودرو در اواخر ۲۰۱۷ یا اوایل ۲۰۱۸ در دسترس مشتریان باشد و البته اینفینینی هیچ گونه جزئیاتی از سیستم پیشرانه این خودرو را منتشر نکرده است.


jaguar-xe-mega-gallery-33
Jaguar XE
خودروساز بریتانیایی سرانجام پاسخ خود به سری ۳ بی.ام.دبلیو رادر ۸ سپتامبر رونمایی کرد ولی نمایشگاه خودرو پاریس اولین نمایش عمومی‌این خودرو خواهد بود که هزاران نفر از مشتریان این شانس را خواهند داشت که سدان لوکس و جمع و جور جگوار را از نزدیک ببینند.
پیشرانه این خودرو از سیستم جدید ‘Ingenium’ بهره گرفته است که معماری مبتنی بر آلومینیوم و سبک وزن استکه البته از اوایل سال آینده میلادی و با برپسب قیمت ۲۷ هزار پوندی عرضه خواهد شد.
به نظر ما آیا این سدان می‌تواند جگوار را به جایگاه قبلی بازگرداند.


Audi-TT-Rear-quarter
Audi TT sedan concept
شایعات حکایت از این دارد که خودروساز آلمانی آئودی از یک مدل مفهومی‌چهاردرب تحت نام تجاری TT در نمایشگاه پاریس رونمایی خواهد کرد تا تنوع بیشتری به سری TT فعلی خود بخشد.
این برای نخستین بار است که قرار است آئودی تصور عمومی‌در مورد مدل اسپرت TT را تغییر داده و نسخه سدان آن را معرفی کند.
البته شایعات دیگر حکایت از این دارد که نسخه جاده خاکی از این مدل نیز در حال توسعه است.


lamborghini-asterion-magazine1
Lamborghini Asterion
تنها معرفی یک مدل توسط لامبورگینی در این نمایشگاه اثبات شده است که پیش تر در یک بیانیه همراه” هنگامی‌که کمال را بدست آورید چرا برای دو برابر کردن آن تلاش نکنید” پیش زمینه به طرفداران برند خود داده بود.
شایعات حکایت از این دارد که این شرکت قصد دارد برای اولین بار از سال ۱۹۶۰ و از زمان مدل ۴۰۰GT از یک مدل ۲+۲ سرنشین رونمایی کند.
اطلاعات در مورد این خودرو بغیر از تصاویر لو رفته بسیار کم است و ما فقط نام این مدل را می‌دانیم و تصویر منتشر شده توسط لامبورگینی نیز یک تیزر و در حد یک شبح بود.


Ferrari-458-Speciale-A-behind1
Ferrari 458 Speciale A
خودروساز عجیب و غریب ساز ایتالیایی که قصد دارد دیگر خسته کننده نباشد و از برادر کوچکتر ۴۵۸ Speciale که در نمایشگاه فرانکفورت پارسال رونمایی کرد با عنوان Ferrari 458 Speciale A رونمایی خواهد کرد که حرف A از Aperta به معنی “باز” در زبان ایتالیایی گرفته شده است که نخستین خودرو تبدیلی این سری است.
در زیر هود انتظار دیدن یک موتور V8 با قدرت پیشرانه ۶۰۵ اسب بخاری و نیروی گشتاور ۳۹۸ پوند بر فوت را داریم که تنها تفاوت ان آلومینیومی‌بودن سقف متحرک آن است که دارای شتاب صفر تا صد در ۳٫۲ ثانیه است.
تنها ۴۹۹ عدد از این خودرو ساخته خواهد شد و انتظار قیمت ۲۲۸ هزار پوندی از آن می‌رود.


Mercedes-AMG C 63 S (BR 205); 2014
Mercedes-AMG C63
بله در لیست ما این خودرو برتر از فراری و لامبورگینی قرار گرفته است که به خاطر مقرون به صرفه بودن آن به همراه استفاده از آخرین فن آوری موتور V8 از شرکت AMG درست مانند GT جدید و GT S است که یک موتور ۴٫۰ لیتری بیت توربو V8 است که بدین ترتیب انتظار قدرت پیشرانه ۵۰۳ اسب بخاری و ۴۷۹ پوند بر فوت نیروی گشتاور است.
شتاب صفر تا صد برای این خودرو سوپرسالن همانند بی.ام.دبلیو M3 و در حدود ۴٫۲ ثانیه است.


Mercedes-AMG GT (C 190) 2014
Mercedes-AMG GT
یک خودرو سرگرم کننده که یک جایگزین غیر مستقیم سوپرخودرو SLS AMG است و در زیر هود خود دارای یک موتور ۴٫۰ لیتری V8 با قدرت پیشرانه ۴۵۶ اسب بخاری در نسخه استاندارد است که در نسخه GT S به ۵۰۳ اسب بخار افزایش پیدا می‌کند.

کد خبر 37656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha