کد خبر 100694
۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۸
نسخه نهایی ب ام و Z4 معرفی شد

پرشین خودرو: بعد از انتشار شایعات بسیار زیاد و تصاویر جاسوسی متعدد، در نهایت شرکت خودروسازی ب ام و نسخه رودستر Z4 را با کد شناسایی M40i معرفی کرد که جزییات بیشتر آن را در پرشین خودرو مورد بررسی قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، برای طراحی و ساخت بی ام و Z4 رودستر ، به نظر می رسد که شرکت خودروسازی بی ام و از طراحی نسخه مفهومی سال گذشته خود استفاده کرده است و در این خصوص می توان شاهد یک جلوپنجره مشبک کلاسیک و یکسری تغییرات ظاهری نسبت به نسخه استاندارد اتومبیل خواهد بود که مهم ترین آن بمانند دیگر نسل های بی ام و Z4 می تواند سقف متحرک اتومبیل باشد که لمس آسمان را برای کاربران خود امکان پذیر کرده است. هرچند این خودرو هیچگونه پسوند کانسپت نداشته و می توان امیدوار بود که شرکت خودروسازی بی ام و نسخه نهایی Z4 رودستر را با همین ویژگی های طراحی در اختیار کاربران خود قرار دهد.

 



این خودرو تحت عنوان "نسخه اول" معرفی شده و به نظر می رسد که شرکت خودروسازی بی ام و بجای استفاده از کلمه "کانسپت" با کلمات بازی کرده است تا مخاطبان خود را کمتر اذیت کند، اما در ادامه کمپانی خودروسازی بی ام و تولید و عرضه آن را تایید کرده است و سپس اضافه می کند که نیروی مورد نیاز این خودرو از موتور شش سیلندر 3 لیتری بدست می آید که خروجی قدرت آن برابر با 335 اسب بخاری بوده و می تواند شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت حدودا 4.4 ثانیه داشته باشد، هرچند در این بین نباید از تعلیق اسپرت اتومبیل با کمک فنرهای الکترونیکی، دیفرانسیل عقب M اسپرت، توزیع وزن 50/50 و... غافل شد که تاثیر بسزایی در عملکرد بهتر اتومبیل برای کاربرانش خواهد داشت.

 



در پایان شرکت خودروسازی بی ام و اعلام کرده است که خودروی بی ام و Z4 در بهار سال 2019 میلادی به خط تولید اضافه شده و در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت، اما جزییات فنی آن در تاریخ 19 سپتامبر سال جاری میلادی منتشر خواهد شد تا مشتریان آشنایی بیشتری با نسل جدید Z4 داشته باشند.

کد خبر 100694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha