کد خبر 101035
۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
سوئیت اختصاصی رولزرویس فانتوم در خودرو + تصویر

پرشین خودرو: نسخه جدید و توسعه یافته رولزرویس فانتوم یک لیموزین لوکس با فاصله بین محوری بیشتر و کابین بزرگتر است که صندلی‌ها و فضای عقب آن کاملا از صندلی‌های جلو مجزا شده و تفاوت زیادی نسبت به نسل‌های قبل دارد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از عصرایران، رولزرویس فضای پشت راننده را به یک صفحه شیشه‌ای الکتروکروماتیک برای ایجاد فاصله با سرنشینان عقب مجهز کرده است. این صفحه با فشار یک دکمه مات شده و مانع دید راننده یا سرنشینان جلو از فضای انتهایی خودرو می‌شود.


رولزرویس

 

رولزرویس

 

این فضا بیشتر شبیه یک سوئیت خصوصی متحرک است که نه تنها تمامی دید بصری با ردیف جلوی خودرو قطع می‌کند، بلکه راه نفوذ هر گونه سر و صدا به فضای پشتی را نیز مسدود خواهد کرد.

یک مجموعه متوقف کننده امواج، مانع از شنیده شدن صدا از دو طرف می‌شود، اما یک ابزار ویژه نیز به راحتی ارتباط خوب و راحت راننده و سرنشینان را رقم می‌زند.
 

رولزرویس

 



برای ارتباط خوب بین راننده و سرنشینان تنها فشار یک دکمه کافیست. از طرفی مالکان قادر به پذیرش یا رد تماس دریافتی از سوی راننده نیز هستند. از طرفی یک محفظه برای رد و بدل کرد مدارک یا ملزومات دیگر بین فضای حرکت و سوئیت اختصاصی پشت وجود دارد که کنترل آن با سرنشینان عقب خودرو خواهد بود.


رولزرویس

 

این سوئیت به سیستم جانبی تئاتری با 2 صفحه نمایش 12 اینچی نیز مجهز است. این دو صفحه نمایش اطلاعات را نمایش داده و با سیستم تلفن سرنشینان هماهنگ می‌شوند.

کد خبر 101035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha