بسیج شدن مسئولین برای کاهش صف‌های بنزین در زاهدان

پرشین خودرو: به دستور استاندار سیستان و بلوچستان، تیمی متشکل از فرماندار زاهدان، نماینده دستگاه قضا، تعزیرات حکومتی، شرکت نفت و نیروی انتظامی موظف به پیگیری مسئله توزیع بنزین در زاهدان جهت کاهش و حذف صف های بنزین شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازایسنا، در بازدیدی که نخعی، سرپرست فرمانداری زاهدان از تعدادی پمپ بنزین این شهر داشت، گفت: با توجه به تاکید استاندار سیستان و بلوچستان برای رسیدگی سریع به این مشکل این موضوع در دستور کار شورای تامین استان و زاهدان قرار گرفت.

وی بیان کرد: متاسفانه به دلیل افزایش قیمت بنزین در آن سوی مرزهای سیستان و بلوچستان مدتی است که میل به خرید و فروش این ماده سوختی در مرکز استان و تشکیل صفوف طولانی در جایگاههای سوخت افزایش یافته و سبب نارضایاتی شهروندان شده بود.

نخعی اظهار کرد: با اتخاذ تدابیر لازم از سوی دستگاه های دست اندرکار از جمله فرمانداری، انتظامی و شرکت نفت هم اینک شاهد کاهش صفوف طولانی بنزین و در نتیجه رضایت مندی شهروندان در این کلان شهر هستیم‌.

سرپرست فرمانداری زاهدان افزود: در این راستا دو تدبیر یکی تشکیل اکیپ هایی از نیروی انتظامی، قوه قضائیه، شرکت نفت و تعزیرات برای بازدید مستمر از جایگاههای سوخت و دیگری موظف شدن شرکت نفت برای طراحی نرم افزاری که از سوء استفاده کارت های مهمان جلوگیری کند، در دستور کار قرار گرفت‌.

 

بنزین

 

فرمانده انتظامی زاهدان نیز به خبرنگاران گفت: در زمینه برخورد با قاچاق سوخت اقدامات خوبی در دستور کار نیروی انتظامی نظیر حضور محسوس نیروها در جایگاههای سوخت قرار گرفته که سبب به حداقل رساندن صف‌های طولانی بنزین در جایگاههای سوخت این شهرستان شده است‌‌.

سرهنگ عارف نژاد افزود: نیروی انتظامی برای بازگشت امنیت روانی مردم به وضعیت طبیعی همانند گذشته تمام توان خود را بکار بسته است، به طوری که با توجه به تاکید دستگاههای قضا در حبس قاچاقچیان سوخت در این زمینه برخوردهای لازم را انجام خواهد داد.

فرمانده انتظامی زاهدان اظهار کرد: با توجه به شلوغی بی‌سابقه پمپ‌های بنزین در سطح شهر زاهدان که در پی استفاده بیش از حد از کارت‌های سوخت مهاجر توسط قاچاقچیان سوخت رخ داده بود؛ جمعی از پرسنل انتظامی را در همه پمپ‌های سطح شهر مستقر کردیم تا نظارت کاملی داشته باشند که سوخت به ماشینی که واقعاً نیاز دارد، تعلق بگیرد‌.


سرهنگ علی عارف‌نژاد با بیان اینکه پرسنل ما تک تک خودروها را بررسی می‌کنند تا خودروهای با کارت سوخت غیر، خودروهای با باک غیرمجاز و قاچاقچیان از مردم عادی شناسایی شوند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حضور پرسنل انتظامی در محل پمپ‌های بنزین تخلف به حداقل ممکن رسیده چرا که متخلفان جرأت حضور در پمپ‌های بنزین را ندارند و همین امر موجب خلوتی پمپ‌های بنزین سطح شهر شده است‌.

کد خبر 101485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha