کد خبر 10217
۲۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۶
هر دوسال سه محصول جدید وارد بازار می کنیم

پرشین خودرو: براساس برنامه راهبردی ایران خودرو، 10 محصول جدید تا سال 1400 برروی دو پلتفرم در کلاس های B و D طراحی و تولید خواهد شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، جواد نجم الدین مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این مطلب گفت: زمان عرضه نخستین محصول از این پروژه، سال 93 است و بر اساس برنامه راهبردی، هر دو سال سه محصول جدید توسط این شرکت عرضه می شود. مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو طراحی و توسعه فناوری های جدید کاهش وزن، مصرف سوخت و آلودگی و فناوری نانو را از ارکان اصلی راهبرد طراحی و توسعه محصول در ایران خودرو برشمرد و اظهار داشت: فناوری های جدید، استفاده از پلتفرم های غنی را تا 10 تا 15 سال آینده، امکان پذیر می کند، در غیر این صورت باید همیشه دنبال خودروسازان جهان بدویم. وی طراحی پلتفرم را مهم ترین و دربردارنده بخش هایی از خودرو عنوان کرد که دیده نمی شود و اظهار داشت: طراحی و توسعه پلتفرم که نقش مهمی در خودروساز شدن دارد، از جمله کارهایی است که با همکاری دانشگاه انجام می شود. نجم الدین با اشاره به این که ایران خودرو با توسعه برند ملی توانست در فراسوی مرزها اعتبار تازه ای در صحنه جهانی بدست آورد، خاطر نشان ساخت: قصد داریم با تغییر نگاه از بازار داخلی به رقابت در بازارهای بین المللی بپردازیم. وی با اشاره به این که وارد شدن به صحنه جهانی نیازمند مدیران خلاق است، تصریح کرد: دراجرای طرح های توسعه ای باید اقتصادی تر عمل کنیم. نجم الدین تاکید کرد: خودروسازان معتبر جهانی علاقه مند به همکارهای فنی با ایران خودرو بوده و مصرانه تلاش می کنند زمینه های مناسبی را برای ایجاد یک همکاری متقابل فراهم کنند. وی خبر از همکاری های جدید با خودروسازان معتبر جهانی داد و اظهارداشت: این رویکرد شرکت های مهم خودروسازی در واقع امتیاز بزرگی برای ایران خودرو است که از تجارب فنی چنین شرکت هایی برای بهره گیری از فناوری روز و مدرن و نیز در طراحی و ساخت خودرو استفاده کند.
کد خبر 10217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیان ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
    0 0
    دقیقا" مثل دنا که تا آخر امسال به خریداران محترم تحویل شد.. بابا بسه ... مردم که مجبور هستند تو این یکه تازی ایران خودرو و سایپا بخرند دیگه دروغ واسه چی؟
  • مجید ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
    0 0
    چراغای سمند و زه ضربه گیر 405 و تریم پرشیا رو دوباره عوض کنید دوباره محصولات جدیدتون بشه 13 تا.