افزایش 1000درصدی شکایت ها از واردکنندگان خودرو

پرشین خودرو: در دو سال گذشته و درست در اولین ماه تابستان، دولتی ها تصمیم به بستن سامانه ثبت سفارش خودرو به دلایل آشکار و نهان گرفتند و متاسفانه در این میان هم شرکت های واردکننده و هم مشتریان ایرانی بیشترین ضرر را کرده اند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، ابلاغ منع واردات خودرو در حالی رخ داد که نمایندگان برندهای خودرویی در داخل کشور پیش فروش های خود را بدون اطلاع از اتفاقی که قرار است در تیر ماه رخ دهد اعلام عمومی کرده و بسیاری از مردم نیز در این پیش فروش ها مشارکت کردند اما؛ حالا شرکت های واردکننده خودرو مانده اند با خیل عظیم خریدارانی که موعد تحویل خودروی آنها رسیده و باید از سواری با خودروی خود لذت ببرند اما خودرویی وارد نشده است که ...!

مهدی دادفر دبیر انجمن واردکنندگان خودرو، در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو در خصوص وضع فعلی اعضای انجمن و مشتریان آنها گفت: متاسفانه اعضای انجمن واردکنندگان خودرو به دلیل ممنوعیت واردات نتوانسته اند به تعهداتشان عمل کنند و به همین دلیل میزان شکایت ها از این شرکت ها افزایش چشمگیری داشته است.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام مراجع ذی ربط بیش از 16 هزار پرونده شکایت از اعضای انجمن واردکنندگان خودرو در محاکم وجود دارد که افزایش 1000 درصدی را نشان می دهد که بی سابقه بوده است.

 



دبیر انجمن واردکنندگان خودرو دلیل شکایت های مطرح شده در تعزیرات و سایر محاکم را انجام نشدن تعهدات از سوی واردکنندگان اعلام کرد و افزود: انجمن واردکنندگان خودرو هیچ پاسخی ندارد تا به شاکیان بدهد البته مرجع تصمیم گیری هایی که موجب چنین اتفاقاتی نیز شده است هم جوابی برای این افراد ندارد!

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه این همه به دلیل تصمیمات دولت و گوش ندادن ایشان به پیشنهادات ما رخ داده است. ما می توانستیم از ارزی غیر از ارز دولتی و داخلی برای واردات خودرو بهره ببریم اما این مهم گوش شنوایی در دولت ندارد و تمام تلاش ما برای کم کردن حاشیه های ایجاد شده به دلیل یک تصمیم اشتباه، بی نتیجه مانده است.

کد خبر 102202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha