پیش فروش خودروهای «هن تنگ» غیرقانونی است!

پرشین خودرو: شرکت عظیم خودرو در اقدام غیر قانونی، خودروهای «هن تنگ (HANTENG)» را پیش فروش می کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، با مراجعه به نمایندگان شرکت عظیم خودرو مشاهده می کنید که پیش فروش خودروهای "هن تنگ" از سوی ایشان آغاز شده است حال آنکه براساس اطلاعیه سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، شرکت های واردکننده اجازه پیش فروش بلند مدت خودرو را ندارند.

براساس این گزارش، عظیم خودرو 2 محصول هن تنگ ایکس5 و ایکس7 را با پیش پرداخت های 117 و 130 میلیون تومان برای تحویل در اردیبهشت و خردادماه سال آینده با سود مشارکت وسوسه انگیز 27 درصد پیش فروش می کند!

 



این گزارش می افزاید که جریمه تاخیر تحویل این خودروهای چینی از سود مشارکت آن وسوسه انگیز تر و 29 درصد اعلام می شود!

قیمت این 2 خودرو چینی نیز برای مدل ایکس5 رقم 235 میلیون تومان و محصول ایکس7 مبلغ 269 میلیون تومان اعلام می شود درحالیکه فروش ها با قیمت قطعی صورت نمی گیرد و دلیل اعلام این قیمت ها برای خودرویی که وجود خارجی برای تحویل فوری ندارد نیز، نامشخص است!


یادآور می شود که سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به تازگی در دستورالعمل و اطلاعیه ای اعلام کرده است که شرکت های واردکننده و برخی تولیدکنندگان تا اطلاع ثانوی نسبت به قطع تمام برنامه های فروش مدت‌دار بیش از 30 روز انواع خودرو با عناوین مختلف شامل پیش فروش، فروش مشارکتی و مشارکت در تولید سریعا اقدام کنند.

کد خبر 103220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ج ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
    0 0
    اگه غیر قانونیه چطور هیج سازمانی جلو اینهمه نمایندگی مدعی که دارن پول مردمو می گیرن نیست؟!!!