نسخه ای مدرن از کلاسیک افسانه ای استون مارتین «DBR1» معرفی شد+ تصاویر

پرشین خودرو: بعد از فروش 22.5 میلیون دلاری توسط شرکت RM ساتبی در حراج آخر هفته Monterey، استون مارتین اسپرت و کلاسیک DBR1 توانست به عنوان گران قیمت‌ترین خودروی بریتانیا شناخته شود که تا به امروز در یک حراج به فروش رسیده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، این موضوع نشان از بسیار ویژه بودن خودروی "DBR1" دارد. حال شرکت خودروسازی استون مارتین برای اینکه علاقه مندان به این خودروی گران قیمت را خوشحال کند و در مرحله بعد نظر مشتریان ثروتمند خود را جلب کند، یک نسخه پیشرفته و مدرن از خودروی "DBR1" معرفی کرده است، اما چرا مدرن؟ زیرا این مدل براساس محصول اسپرت جدید استون مارتین، یعنی DBS Superleggera توسعه پیدا کرده است که همین مدل هم به تنهایی می‌تواند نگاه هر رهگذری را به خود جلب کند.

 



نسخه ویژه استون مارتین DBS Superleggera با دریافت تم خودروی افسانه‌ای "DBR1" که توسط بخش ویژه "استون مارتین کمبریج" آماده شده است، حالا تحت عنوان "DBS 59" شناخته می‌شود که تنها به تعداد محدود 24 دستگاه تولید شده و هنوز قیمت دقیقی برای آن مشخص نشده است که مهم‌ترین ویژگی آن می‌تواند نقاشی رنگ سبز منحصربه فرد DBR1 بر روی بدنه اتومبیل جدید باشد که به خوبی یادآور میراث آن است. گفتنی است که عدد 59 و همچنین عدد 24 برای تولید این خودرو، به سال 1959 میلادی و برنده شدن این خودرو در مسابقات 24 ساعته لمانز برمی‌گردد که از هردوی این اعداد برای نام گذاری و تعداد تولید استفاده شده است.

 



در ادامه بد نیست بدانید که نسخه DBS 59 همانند نسخه استاندارد، از موتور 5.2 لیتری دوازده سیلندر 715 اسب بخاری سود می‌برد که خروجی گشتاور آن معادل 900 نیوتن متر بوده و می‌تواند با کمک گرفتن از جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک، به حداقل شتاب صفر تا صد 3.4 ثانیه رسیده و همچنین سقف سرعت 339 کیلومتر برساعت را به ثبت برساند.

 

 

 

 

کد خبر 104911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha