تویوتا آمریکا به قهرمان آتش سوزی کالیفرنیا یک وانت جدید هدیه داد + تصاویر

شرکت خودروسازی تویوتا آمریکا به قهرمان آتش سوزی بزرگ کالیفرنیا، به پاس قدردانی یک دستگاه تویوتا تندرا جدید هدیه داده است.

به زارش خبرنگار پرشین خودرو، آلین پیرس، یک پرستار سلامت عمومی در ایالات متحده آمریکا است که در جریان آتش سوزی اخیر ایالت کالیفرنیا زندگی خود را به خطر انداخته است تا بتواند در میان آتش سوزی به بیمارستان رسیده و از بیماران خود مراقبت کند.

 



خوشبختانه آلین پیرس بدون آسیب خود را می تواند به بیمارستان برساند، اما ماشین او که یک دستگاه "تویوتا تندرا" بوده است به شدت آسیب دیده و رنگ بدنه آن به کلی خراب می شود.

 



وقتی شعبه آمریکایی تویوتا از این ماجرا با خبر می شود، به پاس قدردانی از این حرکت ارزشمند یک نسخه جدید از خودروی پیکاپ "تویوتا تندرا" آماده کرده و به این پرستار سلامت عمومی هدیه می دهد.

 



باتوجه به تصویری که آقای آلین پیرس در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است، می توان دید که بسیاری از قسمت های پلاستیکی ماشین او به خاطر حرارت بسیار زیاد آتش ذوب شده اند، همچون چراغ های جلو و عقب اتومبیل، سپرهای اتومبیل و یا حتی قاب پلاستیکی آینه های اتومبیل که می توانید جزییات آن را در تصاویر شاهد باشید، اندکی پس از انتشار این تصویر توسط "آلین پیرس" در اینستاگرام، صفحه تویوتا آمریکا او را دنبال کرد و سپس اعلام امیدواری کرد که بتواند یک ماشین جدید به پاس قدردانی به او هدیه دهد، تا اینکه بلاخره یک هفته بعد تویوتا آمریکا به وعده خود عمل کرد و یک دستگاه تویوتا تندرا به او هدیه داد.
 

کد خبر 105991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha