قیمت جدید خودروسازان هنوز به تصویب نرسیده است!

پرشین خودرو: معاون وزیر صمت در خصوص قیمت جدید خودروهای تولید داخلی گفت: قیمت های جدید خودروسازان اعلام شده اما هنوز به تصویب نرسیده است و باید شورای سیاست گذاری خودرو و وزارت صنعت، معدن و تجارت در این خصوص تصمیم گیری کنند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، سید شریف حسینی، با اعلام این خبر اظهار داشت: قیمت نهایی خودرو با در نظر گرفتن تمام جوانب از جمله قیمت‌ تمام شده خودروسازان و همچنین حق و حقوق مصرف کنندگان، تا دو هفته آینده اعلام می شود.

معاون امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرایط فعلی صنعت خودروسازی در ایران را بسیار خاص دانست چراکه دشمن مشترکی بنام تحریم علیه کشور وارد عمل شده است و باید این تحریم را با فکر و همراهی به فرصت تبدیل کنیم.

شریف حسینی اضافه کرد: تحریم تنها دلیل کاهش تولید خودرو در ایران است اما از آذرماه امسال تولید خودرو در ایران رشد قابل توجه ای داشته است و هر ۲ شرکت خودروسازی ایران خودرو و سایپا موظف شدند به تعهدات خود در قبال مردم عمل کنند.

معاون امور حقوقی، مجلس و استانهای وزیر صنعت، معدن و تجارت افزایش قیمت دلار را موجب نوسان در صنعت خودروسازی کشور دانست و اظهار کرد: باید پذیرفت شرایط سختی که در این مدت با افزایش دلار و ارز اتفاق افتاد نوسانات مختلفی را ایجاد کرد که باید با درایت آن را پشت سر گذاشت.

وی با بیان اینکه باید نگاه به سمت مردم باشد تا ضرری متوجه آنها نشود ضمن اینکه با حرکت و تصمیم درست باید به گونه ای اقدام کرد تا خودروسازان دچار چالش نشوند، تاکید کرد: ۴۵۰ هزار نفر در ۲ شرکت خودروسازی بزرگ ایران مشغول کار هستند و هر آنچه که وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تصویب قیمت اتخاذ می کند در ابتدا به سود مردم و بعد شرایط شرکت های مذکور خواهد بود.

به گفته حسینی، خودروسازان قیمت تمام شده خود را بر اساس هزینه تولید و شرایط موجود اعلام کرده و انتظار دارند قیمت جدید خودروها بر اساس قیمت تمام شده پذیرفته شود چرا که در غیر این صورت مشمول زیان خواهند شد.
 

کد خبر 108580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha