صدور کارت هوشمند برای بارگیری یدک کش های سند دار الزامی است

پرشین خودرو: تمامی یدک کش های سند دار برای بارگیری باید نسبت به دریافت و صدور کارت هوشمند اقدام کنند.

رئیس اتحادیه حمل و نقل بار در کشور، در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب اظهار داشت : مالکان یدک کش ها و کانتینرهای حمل باری که دارای سند هستند برای بارگیری در ناوگان حمل بار باید نسبت به دریافت کارت هوشمند اقدام کنند در غیر این صورت عملیات بارگیری برای مالکان این خودروها انجام نخواهد شد.

محمد خان بلوکی افزود: همه دارندگان یدک کش ها برای بارگیری باید دارای کارت هوشمند باشند تا شماره کارت هوشمند آنها در زمان بارگیری ثبت شود.

به گفته وی هم اکنون مشکلی در مراحل بارگیری وجود ندارد و تمام کامیون ها و یدک کش ها پس از ارائه مدارک و تایید و صدرو مجوز بارنامه، امکان بارگیری خواهند داشت.

خان بلوکی یادآور می شود: البته در صورتی که مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد با ارائه کد ملی و یا شماره کارت هوشمند مجوز بارنامه برای آنها صادر نخواهد شد.

 

حمل بار



رئیس اتحادیه حمل و نقل بار کشور در ادامه به برخی مشکلات موجود در ناوگان حمل و نقل بار پرداخت و عنوان کرد: متاسفانه در ماههای اخیر برخی تغییرات غیر کارشناسی در معاونت های سازمان راهداری و نبود برنامه ریزی دقیق در این حوزه روند حمل و نقل بار در کشور را با آشفتگی و مشکلات زیادی مواجه کرده است.

خان بلوکی در پایان خاطرنشان کرد: در صورتی که طی هفته های آینده در سازمان راهداری کشور تحولات مورد انتظار صورت گیرد شاهد اقدامات موثر در حوزه حمل و نقل بار خواهیم بود.

کد خبر 114794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha