همکاری غول های چینی در یک پلتفرم حمل و نقل باز

پرشین خودرو: باتوجه به اعلام رسانه های محلی چین، سه کمپانی خودروسازی دانگ فنگ، FAW و همچنین کمپانی GAC در ارائه خدمات خودرویی با یکدیگر همکاری خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در بعضی مواقع رقبا کدورت چند ساله خود را فراموش کرده و برای انجام یک کار بزرگ با یکدیگر همکاری می کنند، نمونه بزرگ آن می تواند تایید همکاری دو رقیب دیرینه آلمانی، یعنی شرکت مرسدس بنز با کمپانی خودروسازی BMW باشد که در توسعه سیستم های خدماتی با یکدیگر به تفاهم رسیده و قصد دارد یک شبکه بزرگ از سرویس های خدمات رسانی به مشتریان را راه اندازی کنند.

حال چنین شرایطی برای خودروسازان چینی هم بوجود آمده است و اخیرا منابع محلی کشور چین اعلام کرده اند که خودروسازان بزرگ چینی همچون "FAW"، "GAC" و همچنین دانگ فنگ بر روی پلتفرم حمل و نقل چند منظوره Didi Chuxing که به اختصار تحت عنوان Didi شناخته می شود، کار کرده و از تاریخ 15 جوییه سال جاری خدمات رسانی خود را به کاربران گسترش داده است.

 

دانگ فنگ



گزارش ها حاکی از آن است که در ابتدا همکاری دو کمپانی خودروسازی "دانگ فنگ" و "گروه FAW" باعث شکل گیری پلتفرم حمل و نقل چند منظوره Didi شده است و پس از گذشت چند ماه گروه خودروسازی GAC موتور نیز به لیست حامیان این پلتفرم اضافه شده است و حالا هر سه خودروساز مذکور در تلاش هستند تا از توانایی های خود در زمینه های مختلفی همچون ارتقای وسایل نقلیه، خدمات رسانی، حمل و نقل و همچنین توسعه و استفاده از سیستم های رانندگی خودکار استفاده کنند.

در حال حاضر حدود 550 میلیون کاربر از پلتفرم Didi برای استفاده های شخصی خود استفاده می کنند و پیش بینی می شود که با همکاری سه شرکت خودروسازی ذکر شده برای توسعه بهتر و بیشتر این پلتفرم حمل و نقل، شاهد گسترش مشترکان ان طی ماه های آینده باشیم.

کد خبر 115310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha