فرصت طلایی حضور در کمپین تابستانی مدیران را از دست ندهید

پرشین خودرو: قائم مقام شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو خطاب به دارندگان محصولات این شرکت گفت: کمپین تابستانی مدیران خودرو تا 7 شهریورماه پذیرای دارندگان محصولات این شرکت خودروسازی است و مشتریان، این فرصت طلایی را از دست ندهند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، سردار توفیقی آذر، با اعلام این خبر گفت: کمپین تابستانی مدیران خودرو با شعار "لذت سفر تابستان با همراهی مطمئن" از 26 مردادماه امسال در سراسر نمایندگی های خدمات پس از فروش این شرکت آغاز شده است و تا پایان هفته جاری(7شهریورماه) نسبت به ارائه خدمات به مشتریان در این کمپین اقدام خواهد شد.

وی با بیان اینکه افزون بر 25 میلیارد ریال بودجه برای اجرای طرح کمپین تابستانی مدیران خودرو اختصاص یافته است، اظهار داشت: در این کمپین بازدیدهای رایگان خودرو در 9 آیتم، تخفیف 50 درصدی برای فیلترهای روغن و هوا و تخفیف 30 درصدی برای روغن موتور خودروهای مشتریان مدیران خودرو اختصاص یافته است.

 

توفیقی آذر


قائم مقام شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، مهمترین هدف از اجرای این کمپین را افزایش رضایت مندی مشتریان دانست و تصریح کرد: با اجرای این کمپین نزدیک به 30 درصد پذیرش در نمایندگی های خدمات پس از فروش مدیران خودرو افزایش یافته است.

توفیقی آذر با توجه به اینکه تاکنون مالکان حدود 6000 خودرو از خدمات کمپین تابستانی مدیران خودرو بهره مند شده اند، پیش بینی کرد تا پایان این کمپین، به افزون بر 15 هزار خودرو خدمات رسانی انجام شود.

وی در پایان یادآور شد که خودروهای 25 درصد مشتریانی که در کمپین تابستانی مدیران خودرو حضور یافته اند از دوره گارانتی خارج شده است.

کد خبر 116068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha