پورشه اثر انگشت مشتریانش را بر روی بدنه نقاشی می کند

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی پورشه برنامه شخصی سازی جدیدی برای خودروی 911 ارائه می دهد که از یک روش نقاشی نوآورانه برای ثبت اثرانگشت مشتریان بر روی بدنه استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بخشی از نمونه کارهای اختصاصی پورشه، نشان می دهد که این شرکت به یک فناوری جدید نقاشی دست پیدا کرده است و می تواند شخصی سازی بیشتری در اختیار مشتریان قرار دهد، جدیدترین دستاورد آنان ثبت اثرانگشت بر روی بدنه اتومبیل خواهد بود که در حال حاضر تنها بر روی کاپوت جلو امکان پذیر بوده و از ماه آینده سفارش مشتریان برای شخصی سازی اتومبیلشان آغاز می شود، اما باید توجه داشت که این روش با هزینه بسیار زیاد 7500 یورو در کشور آلمان، یعنی چیزی حدود 8134 دلاری انجام خواهد شد!.

 

پورشه


برای چاپ مستقیم که اصل عملکرد آن همانند چاپگرهای جوهرافشان است، شرکت خودروسازی پورشه "سلول فناوری" را در مرکز رنگ آمیزی خود در "تسوفنهاوزن" آلمان راه اندازی کرده است و در این مرکز، از ربات و همچنین ارسال کننده های اطلاعات بیومتریک مشتری استفاده شده تا بتواند یک طراحی منحصربه فرد را بر روی کاپوت خودرو انجام دهد. پس از نقاشی و قبل از اینکه کاپوت جلو دوباره بر روی خودرو نصب شود، یک روکش شفاف بر روی آن کشیده می شود تا علاوه بر محافظت، یک درخشندگی بالایی هم داشته باشد.

 

پورشه

 

مشتریانی که متقاضی این روش شخصی سازی هستند، با مشاوران رسمی پورشه در تماس خواهند بود و از ارسال اثر انگشت تا اتمام پروژه، ارتباط مستقیم خواهند داشت و می توانند بر کل فرآیند شخصی سازی نظارت داشته باشند. پورشه ادعا می کند که داده ها به صورت بیومتریک پردازش می شوند، به همین دلیل نمی توان از آنان برای اهداف غیرمجاز استفاده کرد.


همیشه فردیت برای مشتریان پورشه بسیار مهم است و هیچ طرحی نمی تواند شخصی تر از "اثرانگشت" برای شما باشد. پورشه یکی از پیشگامان شخصی سازی و روش های چاپ مستقیم است و همیشه الگویی برای دیگر خودروسازان بزرگ جهانی بوده است.

پورشه

کد خبر 120755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha