کد خبر 120897
۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
 خسارت مالی و جانی خودروهای فاقد معاینه فنی

پرشین خودرو: مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور گفت: اخیرا خودرویی در جایگاه سوخت به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی و نداشتن معاینه فنی منفجر شد و خسارت‌های جانی و مالی زیادی بر جا گذاشت.

به گزارش پرشین خودرو، سعید قیصر مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور، اظهار داشت: عدم توجه به نکات ایمنی در خصوص خودروهای دوگانه‌سوز و عدم دریافت معاینه فنی موجب انفجار یک خودروی نیسان در جایگاه سوخت شد.

وی بیان داشت: این حادثه در شهر بابلسر اتفاق افتاد و به دلیل اینکه خودروی نیسان فاقد معاینه فنی بود، در هنگام سوخت‌گیری منفجر شد و خسارت مالی و جانی سنگینی بر جای گذاشت.

 

خودرو

 

قیصر بیان داشت: متأسفانه این نیسان برای یک شرکت مطرح نیز بوده است که نکات ایمنی را رعایت نکرده بود.

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور اظهار داشت: خودروهای دوگانه‌سوز حتماً باید در آزمایش‌های هیدرواستاتیک بررسی شوند و معاینه فنی را دریافت کنند.

وی تأکید کرد: با خودروهای فاقد معاینه فنی و دوگانه‌سوز، پلیس باید برخورد جدی کند و گواهی سلامت این خودروها باید دریافت کنند.

قیصر اضافه کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز هرچه سریع‌تر سازوکار لازم برای گواهی سلامت 2 میلیون خودرو را در کشور انجام دهد و شناسنامه برای این خودروها صادر کند.

وی بیان داشت: قطعا به زودی از سوخت‌گیری خودروهای فاقد معاینه فنی در کشور با همکاری پلیس، وزارت کشور و سامانه مدیریت معاینه فنی جلوگیری خواهد شد.

منبع: فارس

کد خبر 120897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha