کد خبر 121797
۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
استفاده از ناوگان اتوبوسرانی تهران افزایش یافت

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران: امروز تعداد مسافران ناوگان اتوبوسرانی با توجه به حضور دو سوم کارمندان در محل کار، افزایش پیدا کرد.

به گزارش پرشین خودرو، محمود ترفع گفت: تمامی اتوبوس‌ها از امروز صبح درحال ارائه سرویس به شهروندان هستند

وی ادامه داد: از ساعات اولیه صبح با حضور در سطح شهر از مهم‌ترین خطوط تندرو اتوبوسرانی (خطوط ۱ و ۷) بازدید کردم. تاکنون وضعیت سرویس دهی اتوبوسرانی با مشکلی روبرو نبوده است.

ترفع افزود: چهار راه ولیعصر تلاقی خطوط تندرو ۱ و ۷ و جزو پر مسافرترین خطوط اتوبوسرانی است که مسافران دو ایستگاه مترو در آن حوالی نیز به خطوط تندرو اتوبوسرانی سرازیر می‌شوند.


وی گفت: اگر اتوبوسی با ظرفیت تکمیل شده به ایستگاه‌ها می‌رسید، عوامل مستقر در ایستگاه‌ها اجازه ورود مسافران بیرونی به داخل اتوبوس را نمی‌دادند تا بر ازدحام اتوبوس افزود نشود. همچنین به منظور کاهش ازدحام در ایستگاه‌ها، اتوبوس‌های کمکی به ایستگاه‌های موردنظر اعزام شده است.


وی از شهروندان درخواست کرد که فاصله گذاری اجتماعی را در ناوگان اتوبوسرانی رعایت کنند.


ترفع ادامه داد: متأسفانه امروز به کررات مشاهده شد که تعدادی از مسافران بدون ماسک، دستکش و رعایت فاصله اجتماعی وارد اتوبوس‌ها می‌شدند و به تذکرات توجهی نداشتند.


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: امروز صبح (۲۳ فروردین ماه)، اپلیکیشن «به همراه» در راستای کاهش ازدحام مسافران در ایستگاه‌های اتوبوسرانی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی آغاز به کار کرد.


وی توضیح داد: این اپلیکیشن به منظور رزرو صندلی در مینی بوس و اتوبوس‌های دربستی طراحی شده است که شهروندان در صورت مایل نبودن به استفاده از حمل و نقل عمومی می‌توانند از آن استفاده کنند.

کد خبر 121797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha