مراکز شماره‌گذاری خودرو از شنبه آغاز به کار می‎کند

پرشین خودرو: مراکز شماره‌گذاری و آموزشگاه‌های رانندگی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نموده‌اند از روز شنبه شروع به کار خواهند کرد.

به گزارش پرشین خودرو، سردار کمال هادیانفر، اظهار داشت: با توجه به پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی و بازدیدهای مکرر تیم‌ها، هیئت‌ها و مسئولان پلیس راهنمایی و رانندگی در تهران و تمامی استان‌ها از مراکز شماره‌گذاری و آموزشگاه‌های رانندگی و بازدید نهایی که توسط تیم‌های نظارتی پلیس راهور انجام شده، کلیۀ مراکز شماره‌گذاری از روز شنبه (۹۹/۰۲/۶) آماده ارائه خدمت به هموطنان سراسر کشور خواهند بود.

وی افزود: برای مدیریت و پیشگیری از تجمع مقرر گردید ارائه خدمت در مراکز شماره‌گذاری بر اساس پلاک زوج و فرد باشد. به این شکل که در روزهای زوج فقط به خودروهای ورودی با پلاک زوج و در روزهای فرد برای خودروهای ورودی با پلاک فرد خدمات ارائه خواهد شد.

 

سردار کمال هادیانفر

سردار هادیانفر افزود: تمام تلاش خود را نمودیم که کلیه پروتکل‌های ابلاغی در راستای حفظ سلامت هموطنان در مراکز شماره‌گذاری و آموزشگاه‌های رانندگی رعایت شود.

وی اظهار داشت آموزشگاه‌های رانندگی هم مانند مراکز شماره‌گذاری ارائه خدمت خواهند نمود. لیکن برابر بازدیدهای صورت گرفته برخی از آموزشگاه‌ها تاکنون موفق به برقراری پروتکل‌های بهداشتی نگردیده‌اند و به آنها اجازه فعالیت داده نشد. بدیهی است به محض اینکه این قبیل آموزشگاه‌ها استانداردهای بهداشتی لازم را فراهم نمایند به آنها مجوز لازم داده خواهد شد. لذا از هموطنان می‌خواهیم ضمن همراهی با تمهیدات بهداشتی در مراکز با همراه داشتن ماسک و دستکش مراجعه و در هنگام دریافت خدمات فاصله با دیگران را حفظ نمایند.

کد خبر 122132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha