نتایج قرعه کشی سایپا فردا اعلام می شود

قرعه کشی دومین طرح پیش فروش یکساله محصولات گروه خودروسازی سایپا انجام شد و اسامی منتخب برای ثبت نام نهایی سه محصول عرضه شده در این طرح، صبح فردا اعلام خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، قرعه کشی دومین طرح پیش فروش یکساله محصولات سایپا، ساعت ۱۰ صبح امروز -شنبه- با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی و اصحاب رسانه، با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم ۱۴ هزار نفر منتخب طرح پیش فروش مشخص و ۷ هزار نفر نیز به عنوان فهرست رزرو تعیین شدند تا در صورت انصراف یا عدم واریز وجه منتخبین اصلی، جایگزین آنها شوند.

در طرح جدید پیش‌فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا سه خودرو شاهین، کوییک.اس و ساینا.اس برای عرضه به مشتریان در نظر گرفته شده بود و علاقه‌مندان از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۲۳ تیرماه تا چهارشنبه ۲۵ تیرماه به‌مدت سه روز و به‌صورت شبانه‌روزی فرصت داشتند در این طرح ثبت‌نام کنند.

بنابر آمارهای اعلام شده در مراسم قرعه کشی از بین ۲۴۹ هزار و ۵۵۶ متقاضی که در دومین طرح پیش فروش یکساله محصولات گروه خودروسازی سایپا ثبت نام کرده اند، ۷۷ هزار و ۷۲۷ نفر محصول شاهین، ۱۰۲ هزار و ۸۰۳ نفر محصول کوییک.اس و ۶۹ هزار و ۲۶ نفر محصول ساینا.اس را انتخاب کرده اند.

 



برای این طرح فروش ۱۴ هزار خودرو شامل ۳ هزار دستگاه شاهین، ۵ هزار دستگاه کوییک.اس و ۶ هزار دستگاه ساینا.اس در نظر گرفته شده بود که منتخبین قرعه کشی امروز برای هر یک از این محصولات تا روز چهارشنبه فرصت دارند مبلغ پیش پرداخت تعیین شده برای ثبت نام نهایی خودروهای مدنظر خود را واریز کنند.

پیش پرداخت علی الحساب در این طرح برای خودرو شاهین ۸۰ میلیون تومان، برای خودرو کوییک.اس ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و برای خودرو ساینا.اس ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. همچنین زمان تحویل خودرو شاهین اسفندماه ۹۹، کوییک- اس، بهمن و اسفند ۹۹ و خودرو ساینا- اس زمستان ۹۹ پیش بینی شده است.

اسامی منتخب دومین طرح پیش فروش یکساله محصولات سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی ساعت ۱۰ صبح فردا -یکشنبه- در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر و پیامک اطلاع‌رسانی نیز به شماره تلفن همراه اعلام شده توسط منتخبین ارسال خواهد شد.

مراحل تعیین نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا برای انجام مراحل تحویل اسناد و پیگیری های پس از آن یک روز طول می کشد و منتخبین از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا نسبت به واریز مبلغ تعیین شده اقدام کنند.

لازم به ذکر است، زمان درنظر گرفته شده برای واریز وجه ۷۲ ساعت است و در صورتی که هر یک از این منتخبین در مدت زمان مقرر نسبت به واریز وجه اقدام نکند، ثبت نام او لغو و یکی از منتخبین فهرست رزرو، جایگزین خواهد شد.

کد خبر 124424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha