کد خبر 124465
۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
احداث ۴۲کیلومتر مسیر دوچرخه در شرق تهران

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ تهران از احداث بیش از ۴۲ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در سطح معابر منطقه خبر داد و گفت: این عملیات در معابر اصلی و فرعی منطقه به صورت گسترده در حال انجام است

به گزارش پرشین خودرو، مهدی پورشاسب با بیان اینکه خدمات رسانی و تسهیل عبور و مرور شهروندان در معابر، یکی از مهمترین وظایف شهرداری محسوب می‌شود گفت: احداث مسیر دوچرخه سواری و تردد راحت شهروندان با دوچرخه با هدف کاهش ترافیک شهری از جمله الویت‌های سال جاری است.


وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی در جهت کاهش ترافیک شهری، افزود: ساماندهی و مناسب سازی معابر و پیاده روها و در کنار آن احداث مسیر دوچرخه در منطقه به طول بیش از ۴۲ کیلومتردر در دستور کار قرار گرفته است.

 

مسیر دوچرخه


معاون فنی و عمرانی منطقه ۴ در ادامه گفت: احداث مسیر دوچرخه در بزرگراه سردار سپهبد شهید سلیمانی حد فاصل مترو شهید باقری تا پمب بنزین به طول حدودی ۷۰۰ متر، بلوار بهار به طول حدودی ۱۱۵۰ متر، خیابان جشنواره به طول حدودی ۷۴۵ متر و خیابان خواجه عبدالله انصاری به طول حدودی ۷۵ متر در دستور کار قرار دارد.

پورشاسب با اشاره به بیشترین احداث مسیر دوچرخه در نواحی منطقه گفت: مسیر دوچرخه سواری در معابر ناحیه ۷ به طول حدودی ۷ کیلومتر و ناحیه ۵ به طول حدودی ۶ کیلومتر اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: در کلیه معابر سطح محلات منطقه بر اساس اولویت مسیر دوچرخه احداث خواهد شد.

منبع: مهر

کد خبر 124465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha