10 نکته مهم که باید درباره مرسدس بنز کلاس اس جدید بدانید + تیزر رسمی و فیلم زیرنویس

بعد از هفته ها گمانه زنی و انتشار ده ها تصویر جاسوسی از مرسدس بنز کلاس اس، سرانجام پرفروش ترین خودروی لوکس جهان با انبوهی از امکانات و تکنولوژ های جدید رونمایی و معرفی شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، معمولا بیانیه های مطبوعاتی خودروسازان برای معرفی خودروهای جدید از چند صفحه تجاوز نمی کند اما بد نیست بدانید که بیانیه مطبوعاتی مرسدس بنز کلاس اس، 84 صفحه و بالغ بر 36 هزار کلمه بوده است.

شاید همین بیانیه که به کتاب شبیه تر است به تنهایی گویای عظمت این خودرو باشد اما نه؛ مرسدس بنز کلاس اس بزرگ تر و پیچیده تر از آن است که بتوان آن را در یک بیانیه مطبوعاتی 84 صفحه ای خلاصه کرد.

به هر حال با پرفروش ترین خودروی لوکس جهان که تکنولوژی های پیشرفته آن 5 سال بعد در خودرویی مانند فورد فوکوس استفاده می شود، طرف هستیم.


ویدئوهای بیشتر:

نگاهی به یکی از خاص ترین ماکت های خودرو جیمزباند +فیلم با زیرنویس فارسی

نگاهی به کپی های چینی از خودروسازان بزرگ + فیلم با زیرنویس فارسی




در مرسدس بنز کلاس اس 2021 به عنوان پرچمدار جدید مرسدس بنز از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است تا حس لوکس بودن را به سرنشینان منتقل کند.

از سیستم چرخش محور عقب تا هوشمندترین سیستم تعلیق جهان که با اسکن کردن سطح جاده، ضربات وارده به خودرو را تا کمترین میزان کاهش می دهد تنها گوشه ای از امکانات پرچمدار لوکس مرسدس بنز است.

در داخل کابین نیز سیستم جدید سرگرمی MBUX با استفاده از اسکن سرنشینان می تواند حدس بزند شما قصد انجام چه کاری را دارید.تنها از کنار شانه خود به بالا نگاه کنید تا سقف خودرو به صورت اتوماتیک باز شود.

تکنولوژی جدید ایربگ سرنشینان عقب نیز بخش هیجان انگیز مرسدس بنز کلاس اس 2021 در بحث ایمنی سرنشینان است.

سیستم "Drive Pilot" که یک سیستم خودران سطح 3 است می تواند کنترل خودرو با سرعت 60 کیلومتر در بزرگراه ها را در دست بگیرد که البته در کشورهایی نظیر انگلیس قابل استفاده نخواهد بود.

مرسدس بنز کلاس اس 2021 از نظر اندازه نسبت به نسخه های پیشین اندکی بزرگتر است اما به واسطه استفاده از آلیاژهای خاص، همچنان سبکتر است.

باید اذعان کنیم که ما با یک خودرو هوشمند لوکس مواجه هستیم که توصیف آن در یک گزارش کوتاه نمی گنجد.

از همین رو ما شما را به تماشای ویدئوی معرفی خودرو از زبان مت واتسون که در تحریریه پرشین خودرو با زیرنویس فارسی همراه شده است، دعوت می کنیم ضمن آنکه می توانید یکی از تیزرهای رسمی مرسدس بنز کلاس 2021 را نیز در ویدئوی دوم ببینید.




 





 

کد خبر 125774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha