«اتوشناس» وارد بازار خدمات نوین خودرو شد

مجموعه اتوشناس به عنوان یکی از جدیدترین شرکت های فعال در حوزه خدمات خودرو وارد بازار شد و کار خود را رسما آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، با تغییر شرایط بازار خودروی کشور و تحول در مدل کسب و کارها و تمایل مردم به فضای مجازی، شرکت های زیادی با استفاده از این ظرفیت عظیم کسب و کار خود را آغاز کرده اند.

اتوشناس یکی از این مجموعه های جدید است که پس از چندی فعالیت آزمایشی، رسما فعالیت خود را آغاز کرده است.

 



علی خسروانی رئیس هیات مدیره اتوشناس در خصوص نحوه شکل گیری این مجموعه گفت: با مطالعه نیاز بازار و بررسی شرایط و با توجه به ممنوعیت واردات خودرو اتوخسروانی تصمیم به ورود به حوزه خودروهای دست دوم در شکل و شمایل جدید گرفت.

 



وی افزود: در این مجموعه با سه سرفصل فعالیت خود را استارت زدیم. نخست بحث خدمات بود که از مهمترین تیازهای مالکان خودرو در کشور است، مورد بعد بحث تیونینگ نظیر کاور و سرامیک بدنه و سرفصل سوم نیز الزام تغییر در مدل کسب و کار با توجه به آنلاین شدن فعالیت ها بود.

خسروانی ادامه داد: در مسیر مطالعه و تحقیقات بازار، معایب و مزایای خرید و فروش خودرو در فضای مجازی ما را بر آن داشت تا بستر مناسب و ایمنی برای این کار فراهم کنیم تا مشکلاتی که سایر پلتفرم ها با آن دست به گریبان هستند نداشته باشد.

وی گفت: ما در اتوشناس برای هر مشکلی در این فضا، یک طرح جدید معرفی کردیم تا موانع را را مرتفع کنیم. به عنوان مثال مشکلات امدادخودرو را با راه اندازی سرویس اتویار برطرف کردیم که استاندارد جدیدی در این حوزه ارائه می کند یا مشکل نبود نیروی متخصص را با راه اندازی یک مرکز آموزش حرفه ای تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای افتتاح کردیم که در دوره های مختلف به تربیت نیروهای متخصص می پردازد.

رئیس هیات مدیره اتوشناس بیان کرد: مسئله بعد حوزه خدمات و گارانتی به خودروهای کارکرده به عنوان یکی از بزرگترین دغدغه های خریداران خودرو است که سعی کردیم در این مجموعه استانداردهای مناسبی را با روش فروش گارانتی معتبر 2 ساله فراهم کنیم.

در ادامه نشست حسین خسروانی مدیرعامل اتوشناس، اظهار داشت: تجربه اتوخسروانی در تعمیرات خودرو موجب شد تا اتوشناس را پایه گذاری و با جمع آوری یک تیم حرفه ای در همه حوزه های خدماتی خودرو فعالیت کنیم.

 



مدیرعامل اتوشناس با اشاره به مزیت رقابتی این شرکت نسبت به سایر رقبا گفت: استفاده از قطعات اصلی در کنار شفافیت با مشتریان از مهمترین مزیت های این شرکت است.

وی افزود: به عنوان مثال ما در سرویس اتویار شرکت به هیچ عنوان از روش های حمل خودرو به صورت فعلی استفاده نخواهیم کرد و با جرثقیل هایی که خودرو را به صورت کامل بلند می کند این مهم را انجام خواهیم داد ضمن اینکه اتوشناس جدای بحث دسترسی آسان، همه خدمات مورد نیاز مراجعه کنندگان از صفر تا صد را در یک مجموعه فراهم کرده است. تعمیرات الکتریکی، مکانیکی، نقاشی، زیربندی، صافکاری بدون رنگ و ... در مجموعه اتوشناس تجمیع شده است و مشتری نیاز به مراجعه به مراکز دیگر نخواهد داشت.

 



در ادامه این نشست علی خسروانی یکی از سرویس های اتوشناس به نام «شسته و رفته» را معرفی کرد و گفت: سرویس شسته و رفته یک خدمات کارشناسی جدید است که مزایای رقابتی زیادی نسبت به سایر رقبا دارد. در این سرویس، شخص می تواند خودروی شناسایی شده در فصای مجازی را به اتوشناس معرفی کند تا مراحل کارشناسی با حضور افسران تعویض پلاک (سرهنگ برخورداری)، کارشناسان رسمی قوه قضائیه و متخصصان اتوشناس آغاز شود.

 



وی با بیان اینکه کارشناسی شسته و رفته سه مرحله دارد، افزود: بررسی اصالت خودرو تحت نظر کارشناسان رسمی قوه قضائیه و پلیس، کارشناسی بدنه و رنگ و کارشناسی فنی متفاوت با کارشناسی های رایج این سه مرحله را شامل می شود.

خسروانی تاکید کرد: مراحل کارشناسی فنی با ابزارهایی انجام می شود که می توانیم ادعا کنیم در ایران تنها در مراکز معاینه فنی وجود دارد ضمن اینکه دفتر اسناد رسمی و لیزینگ نیز در مجموعه برای ارائه خدمات وجود دارد.

وی هزینه ارائه این خدمات را 900 هزار تومان برای هر طرف اعلام و تصریح کرد: در اتوشناس خسارت ۱۰۰ درصدی برای کارشناسی اشتباه به مشتریان پرداخت خواهد شد که در هیچ مرکزی چنین امکانی وجود ندارد.

در پایان، هوتن راد مدیر اتویار با تشریح کارت های ستاره دار اتویار، اظهار داشت: کارت های اتویار در قالب های 3، 5 و 7 ستاره و با قیمت 99 هزار تومان و 599 هزار تومانی به مشتریان ارائه می شود که خدماتی نظیر حمل رایگان و تخفیف های ویژه در آن گنجانده شده است.

کد خبر 126421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha