شهردار برای پروژه ناایمن مسیر دوچرخه تذکر گرفت

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران به دلیل انجام پروژه ناایمن مسیر دوچرخه در بزرگراه شهید دوران به حناچی تذکر داد.

به گزارش پرشین خودرو، محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در تذکری به شهرداری نسبت به تأمین نشدن ایمنی مسیر دوچرخه در بزرگراه شهید دوران، اظهار داشت: با توجه به مکاتبات انجام گرفته با شهرداری مبنی بر ارائه مستندات و مطالعات مصوب پروژه احداث مسیر دوچرخه در حاشیه بزرگراه شهید دوران و قسمتی از بزرگراه شهید یاسینی انتظار داشتیم اقداماتی در این راستا انجام گیرد ولی به درستی محقق نشده است.


وی افزود: بازدیدهای کارشناسان از بخش‌های اجرا شده این پروژه در دو هفته اخیر حکایت از این دارد که اجرای ناصحیح، ناایمن، خطرآفرین و منقطع در این پروژه صورت گرفته به طوری که باعث هدایت دوچرخه‌سوار به بخش‌های بزرگراهی و وقوع حوادث احتمالی می‌شود.


این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: به شهردار تهران تذکر می‌دهم که نسبت به رفع این قضیه اقدامات لازم را انجام دهد و اجرای پروژه مربوطه بر اساس استانداردها و ضوابط فنی صورت گیرد.

علیخانی تصریح کرد: با توجه به مصوبات یکصد و هجدهمین جلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر مبنی بر اجرای برنامه عملیاتی اولویت‌محور تحقق‌پذیر و سنجش‌پذیر در حوزه حمل و نقل و ترافیک ضروری است که شهرداری پاسخ قانع‌کننده‌ای به شورای شهر ارائه دهد و توضیحاتی هم در مورد نحوه تصویب مطالعات توجیهی و ضوابط فنی و اجرایی پروژه داده شود همچنین از ادامه عملیات عمرانی پروژه مذکور که نتیجه‌ای جز اتلاف منافع و خسارت نداشته خودداری شود.

منبع: فارس

کد خبر 127841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha