کد خبر 128392
۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
وینکلمن، مدیرعامل لامبورگینی می شود

استفان وینکلمن، مدیرعامل کنونی بوگاتی، به‌عنوان مدیرعامل جدید برند لامبورگینی انتخاب شد؛ این جایگزینی در پی انتصاب استفانو دومنیکالی به ریاست فرمول یک صورت می‌گیرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از زومیت، به‌ نظر می‌رسد شایعات هفته‌های گذشته درست بوده‌اند. استفان وینکلمن، مدیرعامل بوگاتی، از اول دسامبر سال جاری نقش مدیرعامل و رئیس یکی دیگر از ابرخودروسازان متعلق به گروه فولکس‌واگن را بر عهده خواهد گرفت. وینکلمن جانشین استفانو دومنیکالی در سنت آگاتا بولونزه و خانه لامبورگینی می‌شود. دومنیکالی از سال ۲۰۲۱ به فرمول ۱ باز خواهد گشت و در آنجا مدیرعامل این سری مسابقات خواهد شد.

وینکلمن بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۶ رئیس و مدیرعامل برند لامبورگینی بود و آن را رهبری می‌کرد و این ‌بار پس از چند سال حضور در زیرمجموعه فرانسوی فولکس‌واگن به ایتالیا برمی‌گردد. در مارس ۲۰۱۶، دومنیکالی جایگزین وینکلمن شد و در کمتر از دو هفته، این دو نفر بار دیگر جایشان با هم عوض می‌شود.

دومنیکالی در این زمینه گفت: من می‌خواهم از همه کارکنان به‌ خاطر سخت‌کوشی و اشتیاقشان به لامبورگینی تشکر کنم. من به این تیم عالی افتخار می‌کنم و سپاسگزارم که چهار سال در این تیم حضور داشتم.

 

لامبورگینی هوراکان



مارکوس دوسمن، رئیس هیئت مدیره آئودی در این زمینه گفت: به‌نام تمام اعضای هیئت مدیره آئودی، من می‌خواهم از استفانو دومنیکالی برای موفقیت‌های عالی و فداکاری‌هایش در لامبورگینی تشکر کنم. در چهار سال گذشته او این برند تجاری را با تغییراتی مواجه کرد و آن را به جلو حرکت داد. ما برای او در نقش جدید خود به‌عنوان مدیرعامل فرمول ۱، آرزوی موفقیت داریم.

جانشین دومنیکالی در صنعت خودروسازی تازه‌کار و بی‌تجربه نیست. او قبل از اینکه رشد کند و مدیرعامل فیات در اتریش، سوئیس و آلمان شود، کار خود را در فیات با تصدی پست‌های مختلف آغاز کرد. هنگامی که او در سال ۲۰۱۶ لامبورگینی را ترک کرد، به آئودی اسپرت (در آن زمان آئودی کواترو نامیده می‌شد) نقل مکان کرد و برای مدت دو سال مدیرعامل این شرکت شد.

در ژانویه ۲۰۱۸، وینکلمن به‌عنوان مدیرعامل برند بوگاتی منصوب شد و تا اول دسامبر سال جاری در این سمت به فعالیت ادامه خواهد داد.

کد خبر 128392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha