چرا آریزو 6 مدیران خودرو به خودرویی محبوب تبدیل شد؟

سدان لوکس مدیران خودرو این روزها طرفداران خاص خود را یافته و خیلی ها آنرا با سدان های معروف کره ایی و ژاپنی مقایسه می کنند اما باید دید این سدان زیبا دارای چه مزایای برجسته ای است که آن را به عنوان رقیبی قابل اعتماد می سازد.

به گزارش پرشین خودرو، گیربکس 9 سرعته CVT جدید با نام CVT25؛ جالب است که بدانید این گیربکس به عنوان یکی از 10 گیربکس برتر در سال 2019 در بازار چین انتخاب شد، در جایی که تمام برندهای دنیا آزادانه در حال رقابت هستند، تویوتا، جنرال موتورز، فولکس واگن و... با این گیربکس کارا جزو برترین ها قرار گرفتند.

این گیربکس جدید به خوبی با موتور 1.5 لیتری توربو هماهنگ شده، همان موتوری که در خودروهای تیگو7 و آریزو5 عملکرد و بازدهی خود را به خوبی نشان داده و توسط شرکت معروف اتریشی AVL طراحی گردیده است تا ماحصل آن راندمان و کارایی بالا باشد.

مصرف سوخت بسیار ایده آل به صورت ترکیبی در حدود 6.5 لیتر در هر 100 کیلومتر و شتاب 0 تا 60 آن تنها در 4 ثانیه صورت می پذیرد و برای رسیدن به 100 کیلومتر تنها به 9 ثانیه زمان نیاز دارد.این همان نتایجی است که از هماهنگی مناسب این موتور و گیربکس حاصل شده است.

 

آریزو



از سوی دیگر خودروی آریزو6 دارای طراحی بسیار مدرن و به روز است به طوری که در نمای داخل بسیار شبیه به محصولات آئودی و رنجرور بوده و کاملا حس لوکس بودن را به شما می دهد، به طوری که در هنگام رونمایی این خودرو در شهر شانگهای بسیاری از رسانه ها و مجلات معتبر خودرویی طراحی خودروی آریزو6 را ستودند.

در کنار این طراحی زیبا و 5 ستاره ایمنی کامل از تست تصادف و امکانات رفاهی و ایمنی مناسب چون اتوهلد، ترمز پارک برقی، صندلی راننده برقی، گرمکن صندلی های جلو ، دوربین 360 درجه و 6 عدد ایربگ ( جلو – جانبی-پرده ای ) در کنار خدمات پس از فروش گسترده در مقایسه با رقبا می تواند به عنوان یک گزینه مطلوب قلمداد شود.

کد خبر 128449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha