تبریک پیشرفته ترین قطعه ساز کشور به شرکت سازه پویش

مدیر ارتباطات شرکت صنایع تولیدی کروز به عنوان بزرگترین و پیشرفته ترین قطعه ساز کشور در پیامی ضمن تبریک به شرکت سازه پویش برای دستیابی به تکنولوژی ساخت ECU، آمادگی کروز را برای کمک جهت پیشرفت این شرکت اعلام کرد.

به گزارش پرشین خودرو، مجتبی نظری مدیر ارتباطات شرکت صنایع تولیدی کروز با اشاره به سابقه هشت ساله این شرکت در طراحی و ساخت ECU خودرو و تولید میلیون ها عدد از آن و همچنین دستیابی به نسل پنجم ECU در کشور گفت: این که قطعه سازان ما در تحریم های بین المللی و حتی نابخردی های داخلی به دنبال بومی سازی قطعات های تک صنعت خودرو هستند، نشان از پویایی این صنعت است و باید خودروسازان با پیشرفت در طراحی خود بتوانند از این پتانسیل ها استفاده کنند.

دکتر نظری در رابطه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در شرکت های قطعه ساز اظهار کرد: حضور وزیر در یک شرکت خصوصی برای رونمایی از تلاش قطعه سازان مغتنم است و نشان دهنده نگاه وزیر به توانمند سازی بخش خصوصی است که باعث امیدواری فعالان این صنعت می گردد.

مدیر ارتباطات کروز گفت: آنچه در مرکز شتابدهنده پیشرفته تحقیق و نوآوری کروز به دست می آید برای استفاده همه قطعه سازان است و این مرکز آمادگی کمک به همه قطعه سازان از جمله شرکت سازه پویش، برای دستیابی به تکنولوژی های روز دنیا را دارد.

 

کروز



گفتنی است کروز به عنوان بزرگترین قطعه ساز کشور با ۱۲۵۰۰ نفر پرسنل، چندی پیش با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری بزرگترین و پیشرفته ترین مرکز شتابدهنده تحقیقات و نوآوری صنعت خودرو در خاورمینه را افتتاح کرد تا چرخ‌های این صنعت با فناوری بومی، نوآوری‌های دانشگاهی و قطعات تولید داخل شتابان‌تر از گذشته حرکت کند.

کروز به عنوان پیشتاز در داخلی سازی قطعات الکترونیکی، از سال 91 و آغاز تامین سامانه مدیریت موتور، با تامین میلیون ها ECU در خودروهای داخلی، نیازهای خودروسازان را برآورده کرده و همزمان با ارتقاء آپشن ها و اضافه شدن ویژگی های متفاوت از قبیل کروز کنترل، ESC، سطوح آلایندگی بالا، استفاده از گیربکس اتوماتیک و... نسل پنجم آن یعنی ECU سی و دو بیتی را نیز در سال پیش به چرخه تولید خودرو سازان درآورده است. نسل اول تا پنجم در شرکت کروز داخلی سازی شده است که شامل طراحی و صحه گذاری سخت افزار و نرم افزار، آزمون های متفاوت، کالیبراسیون سطح موتور و خودرو، تولید و آزمون نهایی است. همچنین با توجه به دانش موجود و برحسب درخواست خودروساز امکان اضافه کردن توابع جدید رادارد.

کد خبر 129948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha