تحویل خودروهای MVM به مشتریان آسیاخودرو در روز مبعث + ویدئو

آسیا خودرو به عنوان یکی از نمایندگی های خوشنام مدیران خودرو در شرق تهران همزمان با مبعث پیامبر اسلام، پنج دستگاه خودرو را در مراسمی با حضور مدیرعامل و جمعی از میران ارشد مدیران خودرو به خریداران تحویل داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت مدیران خودرو و نمایندگی های این خودروسازی را باید یکی از شرکت های فعال صنعت خودرو در زمان تحریم ها و شرایط سخت سال اخیر بدانیم که تلاش کرده است تا با مدیریت صحیح کمترین آسیب را از شرایط موجود متحمل شود.

با وجود تحریم های سخت صنعت خودرو در سال های اخیر، این شرکت نه تنها فعالیت های خود را متوقف نکرد بلکه با معرفی محصولات جدید و متنوع سازی طرح های فروش سعی کرد تا سهم بازار بیشتری از بازار خودروی کشور را تصاحب کند.

در این میان شبکه نمایندگی های مدیران خودرو در کسب این موفقیت سهم به سزایی را به خود اختصاص دادند و هر کدام کوشیدند تا در این شرایط با ارائه مناسب خدمات پس از فروش و فعالیت هایی در قالب مسئولیت اجتماعی در این پیشرفت سهیم شوند.

 

آسیاخودرو



یکی از نمایندگی های مدیران خودرو که اتفاقا در ماه های اخیر از فعال ترین نمایندگی های شبکه سراسری مدیران خودرو بود، نمایندگی آسیاخودرو – یزدانی بوده است.

آسیا خودرو در ماه های اخیر و به طور کلی در سال جاری اقدامات زیادی در راستای آسایش مشتریان این شرکت انجام داده است.

انجام تست درایو رایگان و از درب منزل تنها یکی از اقدانات بزرگ آسیاخودرو در سال جاری بوده است.

در آخرین مراسمی که آسیا خودرو میزبان برگزاری آن بود، پنج مشتری این نمایندگی خودروهای خریداری شده را طی مراسمی و از دست مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد مدیران خودرو دریافت کردند.

این مراسم که همزمان با روز مبعث پیامبر برگزار شد، خریداران خودرو از آسیا خودرو در کارشوی این نمایندگی واقع در مجتمع تجاری عرش آجودانیه حاضر شدند و سوئیچ خودرو خود را از دستان سعید یزدانی مدیرعامل، جک لی مدیرعامل مدیران خودرو و امیریوسف یزدانی و پویا ذاکر مدیر فروش تحویل گرفتند.

 

آسیاخودرو



در پایان مراسم نیز خریداران خودرو مهمان آسیاخودرو به صرف شام همراه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی کرونا شدند.

آسیاخودرو در اقدامی زیست محیطی پیش از این اعلام کرده بود که به ازای هر خودروی فروخته شده در این نمایندگی یک درخت غرس خواهد کرد.

 

آسیاخودرو



آسیا خودرو که کاشت درخت به ازای هر خودرو را در روز درختکاری سال جاری آغاز کرده بود متعهد شد تا این روند را در سال های بعد نیز ادامه دهد.

جالب است بدانید به ازای هر درخت کاشته شده از جانب آسیا خودرو یک پلاک نیز برای خریداران ارسال خواهد شد تا از مکان کاشت درخت آگاه شوند.

آسیاخودرو از خوشنام ترین نمایندگی های مدیران خودرو و ایران خودرو در شرق تهران است.


در ادامه می توانید ویدئویی کوتاه از این مراسم را تماشا کنید:



 






 

کد خبر 130656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha