وضعیت کرونایی ۶ شهر مازندران قرمز و نارنجی شد

استاندار مازندران با اشاره به قرمز شدن وضعیت قائمشهر گفت: پنج شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

به گزارش پرشین خودرو، احمد حسین زادگان پیش ازظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا وضعیت شهرستان قائمشهر را قرمز بیان کرد و گفت: شهرهای ساری، گلوگاه، جویبار، آمل و رامسر نیز در وضعیت نارنجی هستند.

وی با اشاره به اینکه افزایش سفرها، دید وبازدیدهای نوروزی و شلوغی بازارها از جمله دلایل تغییر وضعیت کرونایی استان به شمار می‌رود، خواستار تداوم محدودیت‌های کرونایی در استان شد و گفت: هرگونه دید و بازدیدهای نوروزی اداری نیز ممنوع است.

وی خواستار تشدید اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان شد و گفت: طرح شهید سلیمانی نیز باید دوباره با جدیت در استان اجرا شود.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز با بیان اینکه تمام شهرهای استان به کرونای انگلیسی آلوده شدند، میزان انتقال این بیماری را ۷۰ درصد بیشتر از کرونای چینی ذکر کرد و گفت: در صورت عدم رعایت پروتکل‌ها، تمامی شهرهای استان به سمت قرمز و نارنجی پیش می‌روند.

وی خواهان توجه به بیشتر به پروتکل‌های بهداشتی برای مهار بیماری شد و گفت: سفرهای نوروزی و دورهمی ها از جمله دلایل اوج گیری دوباره بیماری در استان است و نتایج سفرها نیز تا هفته آینده مشخص می‌شود.

کد خبر 130999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha