همکاری با ایران خودرو با مدل و فرمول متفاوت ادامه می یابد

رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: همکاری هایی که از گذشته با ایران خودرو داشته ایم را با مدل و فرمول متفاوتی ادامه خواهیم داد و با تعاریف و مفاهیم جدید این همکاری ها را دنبال خواهیم کرد.

به گزارش پرشین خودرو، وجیه الله جعفری، با بیان این مطلب ضمن تحسین دستاوردهای ایران خودرو در توسعه محصول و خودکفایی، تصریح کرد: طراحی محصولات جدید، فناوری و سایر فعالیت های ایران خودرو می تواند منجربه توسعه ساخت داخل و کاهش ارزبری شود.

وی که در نشست با مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو سخن می گفت، با توجه به اینکه نگاه ایران خودرو به موضوع توسعه تغییر کرده است، اظهار داشت: وقتی شرکت ایران خودرو، خودروهایی را طراحی کرده که هم تراز خودروهای روز جهانی است، نگاه مشتریان به تولید داخل کشور نیز تغییر و به آن اعتماد خواهد کرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: سرمایه‌ گذاری در بخش صنعت دستاوردهای مهمی از جمله حفظ و ایجاد اشتغال و سودآوری و ایجاد درآمد دارد؛ این موضوع جزء سیاست های سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران است.

 

رئیس هیات عامل ایمیدرو


جعفری، با توجه به اینکه باید با ایجاد ارتباط و جلب اعتماد متقابل، به سمت سرمایه گذاری با هدف توسعه صنعت کشور حرکت کرد، اظهار داشت: ایران خودرو شرکتی است که دارای جنبه های اجتماعی و مورد توجه مردم است، تغییرات فعلی در مسیر توسعه این شرکت امیدواری زیادی ایجاد کرده و انتظار می رود این تلاش ها بتواند آنچه را که مورد نیاز و خواست مشتریان است را با وجود مشکلات فعلی فراهم کند.

رئیس ایمیدرو، با استقبال از طرح های همکاری ارایه شده از سوی ایران خودرو، تاکید کرد: مواد اولیه بخش عمده ای از قطعات و تجهیزاتی که در خطوط تولید ایران خودرو استفاده می شود مربوط به حوزه معدن است که طرح ‌های همکاری ارایه شده و تعریف پروژه های مشترک، می تواند سبب افزایش ساخت داخل و کاهش ارزبری تولید شود.

جعفری در پایان مدیریت نقدینگی و درآمد حاصل از فروش حوزه معدن و استفاده بهینه از آن را از نتایج حاصل از همکاری های مشترک با ایران خودرو دانست.

کد خبر 131776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha