ارائه خدمات فوق تخصصی  «ب ام و» در نمایندگی پرشیا خودرو 121 بلوار ارتش

به عنوان بخشی از برنامه‌های گسترده پرشیا خودرو در زمینه ارائه سرویس‌های برتر به مالکین محصولات ب ام و و مینی، نمایندگی خدمات پس از فروش ۱۲۱ پرشیا خودرو در بلوار ارتش تهران در حال فعالیت است.

به گزارش پرشین خودرو، پرشیاخودرو در راستای گسترش خدمات خود و برای پاسخگویی بهتر به مالکین ب ام و و مینی به ویژه در شمال و شمال شرق تهران، یکی از مجهزترین مراکز خدمات پس از فروش را در این منطقه تاسیس نموده و در حاضر نمایندگی خدمات پس از فروش 121 پرشیا خودرو مشغول خدمت رسانی به مشتریان در بلوار ارتش و حومه است.

از خدمات فوق تخصصی و اختصاصی این نمایندگی می توان به تعمیرات گیربکس اتوماتیک خودروهای ب ام و مینی، ارائه ترانسفر کیس انواع خودروهای ب ام و به صورت انحصاری و تعمیرات تخصصی کنترل یونیت خودرو در نمایندگی پرشیا خودرو 121 بلوار ارتش اشاره کرد.

 

ب ام و



نمایندگی 121 پرشیاخودرو در مجموعه خودرویی خوشرو واقع در انتهای بلوار ارتش (جنب پادگان 401) در کنار ارائه خدمات پس از فروش محصولات ب ام و و مینی، تمامی سرویس‌های جانبی از جمله خدمات تخصصی تیونینگ، خدمات خودروهای کلاسیک، فروش اکسسوری و لایف استایل، قطعات، بسته‌های تمدید گارانتی و BSI را نیز عرضه می‌کند.

مالکین محصولات ب ام و و مینی جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت پرشیاخودرو بخش نمایندگان مراجعه نموده یا با شماره تلفن 22964237 و 22954941 (پیش شماره تهران 021) تماس بگیرند.

مشتریان محترم می توانند از طریق سرچ در گوگل مپ و سایر نرم افزارهای ناوبری با عنوان " پرشیا خودرو ارتش " به مکان این نمایندگی دسترسی پیدا کرده و یا از طریق لینک زیر جهت مراجعه اقدام نمایند.

https://goo.gl/maps/31ztKKe3HxDxv3EMA

کد خبر 132427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha