شمارش معکوس برای عرضه شاسی بلند KMC K7 به بازار

شرکت کرمان موتور، به زودی شاسی بلند جدید این شرکت با نام کی.ام.سی کی7 (KMC K7) را با شعار «آرامش در کالبدی سرکش» روانه بازار کشور می کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، با رونمایی از شعار تبلیغاتی برای کی.ام.سی کی7 (KMC K7) کم کم باید شاهد حضور این شاسی بلند در خیابان ها و جاده های کشور باشیم.

K7 مجهز به قدرتمندترین موتور 1.5 لیتری جدید توربوشارژ است که با همکاری کمپانی چینی جک در کرمان موتور مونتاژ و روانه بازار خواهد شد.

اواخر سال گذشته پیش فروش " KMC K7 " از سوی کرمان موتور آغاز شد، این شاسی بلند جدید، نسخه لوکس تر و کامل تر کراس اوور جک اس7 است.

براساس این گزارش، پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژ این خودرو توان تولید 174 اسب بخار با گشتاور ۲۵۱ نیوتن متر را دارد .همچنین توان این پیشرانه توسط جعبه دنده شش سرعته دوکلاچه به چرخ های جلو منتقل می شود.

نمای ظاهری کی7 ، جذاب و جوان پسند بوده و مانند کوسه های سفید طراحی شده است، در نمای جلویی با جلو پنجره بزرگ و زاویه دار مواجه هستیم که چراغ های کوچکی را نیز در بالای خود به همراه دارد. در داخل خودرو نیز وجود جلو پنجره دیجیتال به همراه فرمان برقی و همچنین دسته دنده کوچک نمای مناسبی را به آن بخشیده است.

از دیگر امکانات این خودرو می توان چهار کیسه هوا، سنسور نور، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سقف پانوراما، ترمز پارک برقی، استارت دکمه ای، قابلیت روشن شدن خودرو با ریموت، تهویه اتوماتیک دوگانه با دریچه ردیف دوم، کروز کنترل، جلو آمپر دیجیتال، درِ صندوق برقی، سیستم صوتی اینفینیتی، تریم داخلی چرم، چرخش چراغ در پیچ ها، فناوری LED چراغ های جلو، صندلی برقی و شاگرد، حافظه صندلی راننده، و دوربین ۳۶۰ درجه اشاره کرد.

کد خبر 132863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha