میزان افزایش بی سابقه هزینه حمل دریایی قطعات خودرو

مدیرعامل بهمن موتور با اشاره به مشکلات فراوان در حمل و نقل بین المللی طی چند ماه اخیر و کمبود کانتینر در سطح بین الملل و خطوط کشتیرانی برای حمل به بنادر ایران، از افزایش بی سابقه هزینه حمل دریایی خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، محمد ضرابیان، با بیان این مطلب در خصوص میزان افزایش هزینه حمل دریایی اظهار داشت: به عنوان مثال کانتینر 40 فوت HQ که می تواند قطعات برای تولید 2.2 دستگاه خودرو را در خود جای می دهد از 2800 دلار در سال گذشته به 8500 دلار افزایش یافته است.

وی افزود: شرکت بهمن موتور اقدامات لازم به منظور حمل قطعات برای تولیدات سفارش گذاری شده را به عمل آورده تا برنامه های تولید سال جاری را محقق کند. همچنین به دلیل مواجه با موج جدید کرونا در کشور از مرداد ماه و حفظ سلامت پرسنل و به جهت همراهی با تصمیمات ستاد کرونا در تعطیلات سراسری تهران طی هفته آخر مرداد ماه، شرکت برنامه افزایش تولید در شهریور ماه را در دستور کار قرار داده است.

ضرابیان متذکر شد: شرکت بهمن موتور در اسفند سال گذشته خودرو دیگنیتی و از ابتدای امسال هم محصول فیدلیتی را به به بازار عرضه کرده و این دو خودرو با توجه به مشخصات فنی و سطح کیفی و ایمنی محصولات و همچنین قیمت مناسب آن با اقبال مواجه شده است و شاهد شتاب در تولید این دو خودرو هستیم.

وی با بیان اینکه بر اساس سیاست گذاری شرکت بهمن موتور ایجاد تعهد بر اساس توان تامین و تولید صورت می گیرد و سعی در ارائه محصولات با کیفیت هستیم، اضافه کرد: بهمن موتور جزء معدود شرکت های خودرو ساز داخلی است که هیچگونه تعهد معوق حتی از سنوات قبلی که ناشی از تحریم ها است ندارد و اصل رضایت مشتریان از فرآیند فروش در بهمن موتور جزء اساسی ترین فعالیت ها است.

ضرابیان در پایان با تاکید به اینکه برنامه و زمان فروش محصولات و اعلام رسمی قیمت تنها از طریق وبسایت و صفحات اجتماعی رسمی شرکت بهمن موتور به اطلاع مشتریان محترم خواهد رسید، خاطرنشان کرد: تا پایان سال برنامه ریزی کرده ایم سه محصول جدید در بهمن موتور نیز به محصولات اضافه شود و به تولید انبوه برسد.

کد خبر 133990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha