رشد صنعت خودرو در گرو واگذاری آن به بخش خصوصی توانمند

راه رشد صنعت خودرو در واگذاری این صنعت به بخش های خصوصی توانمند است.

به گزارش پرشین خودرو، حسن نوروزی نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، با اعلام این مطلب اظهار داشت: موضوع واگذاری صنعت خودرو به بخش خصوصی توانمند را به رییس دولت سیزدهم نیز بارها تاکید کرده ام بطوریکه اگر بخواهیم ایران خودرو و سایپا نیز از ورشکستگی و زیان های انباشته نجات پیدا کند، باید مسیر خصوصی سازی را طی نماید.

وی که در حاشیه بازدید از بهمن موتور سخن می گفت، اظهار داشت: با توجه به اینکه پیش از بازدید از این شرکت خودروسازی، از قطعه سازی کروز بازدید داشتم؛ با توانمندی های جوانان کشورمان در عرصه داخلی سازی آشنا شدیم.

نماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس افزود: در بهمن موتور اقدامات برجسته و قابل توجهی صورت گرفته است و دو خودروی جدید گروه بهمن به نام دیگنیتی و فیدلیتی با اقبال زیادی مواجه شده است.

نوروزی با تاکید بر اینکه به وجود مهندسان و صنعتگران ایرانی افتخار می کنیم، بیان کرد: با همت این مهندسان و جوانان نخبه کشورمان می توانیم در صنعت خودروسازی قدم های بزرگتری برداریم و شاهد تحول چشمگیر در این صنعت باشیم.

براساس این گزارش، نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه با حضور در شرکت بهمن موتوراز خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران در خصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداختند.

در این بازدید خط تولید خودرو‌های جدید گروه بهمن موتور از جمله دیگنیتی و فیدلیتی و برنامه داخلی سازی آن‌ها نیز از سوی نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی مشاهده و موانع پیش روی خودروسازان خصوصی در کشور مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 134221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha