لزوم ساماندهی موتورسواران و آفرود سواران در همدان

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: طبیعت بکر و زیبای کوهستان زیبای الوند نباید نابود شود به همین دلیل باید موتورسواران و آفرودسواران ساماندهی شوند.

به گزارش پرشین خودرو، حمید سیفی با اشاره به تصاویری که از موتورسواری خود در ارتفاعات همدان منتشر شد، اظهار کرد: بنده به همراه دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان و تعدادی از کارشناسان خبره برای جانمایی و کارشناسی محل آفرودسواران روز جمعه به ارتفاعات همدان رفتم.

وی افزود: در مکانی هم که ما رفتیم هیچگونه طبیعت و گیاهی وجود نداشت که بخواهد تخریب شود و عده‌ای تنها با عنوان دلسوز طبیعت به دنبال تخریب بودند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه با اداره کل منابع طبیعی هماهنگ شده بود، گفت: بنده با مدیرکل منابع طبیعی استان بارها جلسه داشته‌ام تا بتوانیم در مناطقی که این دستگاه به آفرودسواران اجازه می‌دهد بتوانند حضور پیدا کنند.

سیفی خاطرنشان کرد: بالاخره این رشته ورزشی در دنیا وجود دارد و اگر این کار به صورت کارشناسی ساماندهی شود شاهد آسیب رسیدن به طبیعت و منابع طبیعی و کوهستان همدان نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه به دنبال ساماندهی آفرودسواران هستیم، بیان کرد: ما نمی‌خواهیم طبیعت بکر و زیبای پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین و کوهستان زیبای الوند نابود شود به همین دلیل باید موتورسواران و آفرودسواران ساماندهی شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: باید بتوانیم با هماهنگی اداره منابع طبیعی استان مکانی را از نظر این دستگاه مرتع خاصی ندارد در نظر بگیریم و تنها مجوز فعالیت در آن منطقه صادر شود و اگر کسی خارج از منطقه اقدام به فعالیت کرد به مراجع نظامی و قضائی معرفی شود.

منبع: مهر

کد خبر 134573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha