کابین لوکس و جذاب، نقطه قوت تیگو 7 پرو در مقابل رقبا

شرکت مدیران خودرو به تازگی در یک پست اینستاگرامی، تصویری را از محصول جدید خود یعنی تیگو 7 پرو به نمایش گذاشته است.

به گزارش پرشین خودرو، طراحی داخلی تیگو 7 پرو، این خودرو را به یکی از بهترین ها در کلاس خود، بدل می کند. سیستم نور پردازی داخلی، قطعات دکوراتیو زیبا و عناصر خلاقانه در دیزاین کابین، فضای اتاق تیگو 7 پرو را بی نهایت جذاب و دوست داشتنی کرده اند.

در واقع، تیگو 7 پرو خودرویی است که همواره کابین آن، چه برای راننده و چه سرنشینان، جذابیت دارد. سیستم نور پردازی تعبیه شده برای کابین، فضای اتاق خودرو را کاملا زنده نگه داشته است. در این سیستم، راننده می تواند به انتخاب خود و بسته به حالت رانندگی، نور پردازی داخلی را در 7 رنگ مختلف تنظیم کند.

به جای صفحه کیلومتر، یک نمایشگر 7.0 اینچی در نظر گرفته شده که اطلاعات مربوط به سرعت، مسافت، مصرف سوخت، دمای هوای بیرون، فشار باد تایرها و ... را نمایش می دهد.

سیستم مولتی مدیای مدرن تیگو 7 پرو از نمایشگر 10.25 اینچی لمسی برخوردار است که افزون بر زیبایی، کاربردهای بسیاری دارد. امکان اتصال تلفن همراه هوشمند به این نمایشگر فراهم شده و می توان از اپلیکیشن ها و محتوای تلفن همراه، روی نمایشگر خودرو، بهره مند شد. نمایشگر مرکزی همچنین قابلیت نمایش تصویر از دوربین عقب خودرو را هم دارد که با خطوط کمکی پارک همراه می شود.

علاوه بر دوربین دنده عقب، نمایشگر مرکزی تیگو 7 پرو از دوربین 360 درجه نیز پشتیبانی می کند. روی کنسول مرکزی خودرو، در کنار اهرم دسته دنده، جایگاه شارژ بدون سیم برای تلفن همراه در نظر گرفته شده و میزان شارژ باتری موبایل هم روی نمایشگر خودرو نشان داده می شود.

پنل کنترل سیستم تهویه دو منطقه ای تیگو 7 پرو به صورت لمسی در آمده است. سیستم تهویه مطبوع خودرو از سامانه فیلتراسیون هوای ورودی به کابین نیز بهره می برد. کلیدهای گرم کن صندلی های جلو هم روی کنسول وسط تعبیه شده اند. دکمه های ترمز پارک الکتریکی، سیستم اتو هلد، سیستم انتخاب حالت رانندگی، سیستم کنترل حرکت در سر پایینی و کنترل مرکزی دوربین های خودرو (AVM) در سمت دیگر کنسول وسط دیده می شوند. در این قسمت به شکل سنتی، دو جا لیوانی و یک محفظه کوچک برای قرار دادن وسایل در نظر گرفته اند.

کنسول زیر آرنجی تاشو تعبیه شده برای سرنشینان جلو نیز 2 پورت USB و یک سوکت برق 12 ولت را در بر می گیرد. با وجود چنین امکاناتی، تیگو 7 پرو یکی از جذاب ترین و بی نقص ترین کابین ها را در بین هم کلاسان خود دارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه اینستاگرام رسمی شرکت مدیران خودرو مراجعه کنید:
https://www.instagram.com/official.mvm/
 

کد خبر 135411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha