کد خبر 135855
۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
فونیکس می آید

از آخرین ساعات روز 21 آذرماه بیلبوردی تبلیغاتی در برخی نقاط شهر تهران اکران شده است که خبر از ورود نشانی جدید به بازار با عنوان برند فونیکس می ‌دهد.

به گزارش خبرنگار پرشین خورو، جمله کلیشه ای "تبدیل کردن تهدید به فرصت" در سال های اخیر برای ما ایرانیان مصداق زیادی داشته است.

به هر حال ما نزدیک به چهار دهه است که با انواع و اقسام تحریم های بین المللی، یک‌ جانبه و سازمان ملل مواجهیم اما توانسته ایم تا امروز سرپا بمانیم که مصداق همان جمله کلیشه ای معروف است.

هر چند صنایع کلیدی ما به دلیل تحریم های خارجی و برخی خودتحریمی ها از شرکای خارجی خالی شده است اما این شرایط بستر مناسبی برای فعالیت برندهای جدید فراهم کرده است.

آخرین نمونه از این دست فرصت ها نیز آغاز بکار یک برند جدید با نام "فونیکس" است که بیلبوردهای تبلیغاتی آن از شب قبل در سطح شهر به نمایش درآمده است.

این بیلبورد که تنها نام "فونیکس" با نگارش انگلیسی (Fownix) را در طراحی خود دارد سعی می‌کند این کنجکاوی را ایجاد کند تا علاقمندان با هیجان بیشتری در پی کسب اطلاعات بیشتر از آن باشند.

تا جایی که می دانیم برند فونیکس یک محصول لوکس تولیدی خواهد بود که مورد استفاده عمومی خواهد داشت اما اینکه در کدام صنعت فعالیت خواهد کرد تا این لحظه رسما اعلام نشده است، هر چند پیش بینی می شود که این برند در حوزه خودرو فعالیت خواهد کرد.

با توجه به شباهت نشان تجاری با لوگوی مدیران خودرو، انتظار اینکه این برند مرتبط با خودروهای لوکس مدیران خودرو همچون تیگو8پرو باشد، دور از ذهن نیست.

کد خبر 135855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha