طرح فروش زمستانی فردا موتور آغاز شد +جدول

فردا موتور جدیدترین شرایط فروش محصولات خود را با شرایط متنوع آغاز كرد.

به گزارش پرشین خودرو، در شرایطی كه خریداران كراس‌اوورهای جدید بازار خودرو در انتظار معرفی محصول جدید خودروسازی فردا هستند تا رقیب تازه نفس كراس‌اوورهای معرفی شده را به لیست مقایسه و خرید خود اضافه كنند، فردا موتورز نوید آغاز عرضه FMC T5 را داد.

رد پای كراس اوور FMC T5 مدتی است در اخبار خودرویی دیده می‌شود و بعد از رونمایی خصوصی در جمع نمایندگی های فرداموتورز، زمزمه‌های آغاز عرضه این خودرو تا یك ماه آینده به گوش می‌رسد. علاوه براین فردا موتورز با اعلام آغاز طرح فروش زمستانه محصولات خود، از ادامه عرضه محصولات پیشین خود خبر داده است.


اس ایکس 5


این خودروساز در طرح زمستانه خود تنوع درشرایط خرید اقساطی ایجاد كرده و خودرو FMC SX5  را با اقساط 18 و 24 ماهه بدون بهره به فروش می‌رساند. در جدول منتشرشده از سوی فردا موتورز موعد تحویل خودروهای عرضه شده در این طرح 120 روز كاری اعلام شده است.

 

شرایط فروش فردا موتور

 

علاقمندان خرید محصولات فرداموتورز می توانند به نمایندگی‌های مجاز این خودروساز مراجعه كرده و یا رای كسب اطلاعات بیشتر با شماره 48645000-021 تماس بگیرند.

 

اس ایکس 5

 

کد خبر 135893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یوسف‌ آستانی ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    0 1
    سلام‌ بنده‌ خیلی‌ علاقمندم‌ که‌ برای‌ اس‌ایکس5 ثبت‌ نام‌ کنم‌ و در ضمن‌ از کراس‌ اورهای‌‌ شرکت‌ شما تحویل‌ فوری‌ وجود دارد