تحویل ۵۰ هزار خودرو کف پارکینگ خودروسازان

رئیس سازمان بازرسی کل کشور و سخنگوی قوه قضاییه گفت: از ۱۷۰ هزار خودرویی که کف پارکینگ شرکت‌های خودروساز بود، ۵۰ هزار دستگاه آن در روزهای گذشته تکمیل و به مردم تحویل شد و برنامه‌ای را هم دادند که ظرف مدت مشخص بتوانیم، بقیه خودروها را در اختیار مردم قرار دهیم.

به گزارش پرشین خودرو، ذبیح الله خداییان در یک برنامه تلویزیونی افزود: کوتاهی‌هایی در صنعت خودرو صورت گرفته که توجیهی ندارد و مردم هم حق دارند که ناراحت و ناراضی باشند.

وی ادامه داد: مردم باید پیشاپیش پول بدهند، در نوبت بمانند و از طرفی هم می‌بینند که ده‌ها هزار خودرو کف پارکینگ‌ها پارک شده اند، از طرف دیگر مشاهده می‌شود به محض اینکه قیمت خودرو افزایش پیدا می‌کند کلی از خودروهای کف پارکینگ‌ها در اختیار مردم گذاشته می‌شود و پارکینگ‌ها خلوت می‌شوند که این نشان می‌دهد یک سیاستی پشت این قضیه است و یک قسمتی هم کمبود قطعه دارند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه ما اکنون در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و مدیران ما باید مدیران شرایط جنگی باشند و باید بتوانند با توجه به تحریم ها، قطعات مورد نیاز را تامین کنند، گفت: به نظر می رسد کوتاهی هایی صورت گرفته، بنابراین پیگیری کردیم و همکاران ما وارد موضوع شدند و خوشبختانه دولت هم کمک کرد و مشاهده کردید که مدیران هر دو شرکت را عزل کردند.

وی تصریح کرد: سازمان بازرسی کل کشور می‌تواند به موضوع خودروسازان ورود کند اما نظارت بر قطعه سازان که بخش خصوصی است باید از طریق سازمان استاندارد، سازمان حمایت از مصرف کننده و وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت گیرد.

کد خبر 137209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha