فروش کشنده جدید امپاور به قیمت 27 میلیارد ریال

فروش کشنده جدید امپاور با قیمت 27 میلیارد ریال از شنبه 14 اسفندماه جاری آغاز خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، نیما مومنی مدیر بازاریابی و فروش گروه بهمن، با اعلام این خبر در مراسم رونمایی از کشنده جدید امپاور گفت: عرضه اولیه این محصول هفته آینده استارت می شود و خودروها از ابتدای سال 1401 تحویل مشتریان خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کامیون های کشنده موجود در بازار با امکانات و قدرت موتور به مراتب کمتر به قیمت‌ رسمی کارخانه بالای 32 میلیارد ریال به فروش می‌رسد، اظهار داشت: با قیمت و کیفیت کشنده جدید امپاور می توان پیش‌ بینی کرد، این کامیون کشنده بتواند بیش از 50 درصد از بازار را در سال 1401 تصاحب کند.

مدیر بازاریابی و فروش گروه بهمن کیفیت، امکانات و قیمت محصول امپاور را مهمترین مزیت رقابتی آن دانست و افزود: بهمن در تمامی استان‌ها نمایندگی دارد و نمایندگی‌ها آموزش‌های لازم رادیده اند و همچنین قطعات مصرفی و تعمیراتی تامین شده است.

براساس این گزارش، استراتژی های گروه بهمن در انتخاب کشنده پر قدرت و مدرن جدید امپاور، محصولی منطبق بر آخرین استانداردهای بین المللی است. این کشنده دارای گیربکس اتوماتیک و ریتاردر 5 حالته، سیستم تعلیق بادی، سیستم هوشمند ترمز اضطراری (AEBS) و کابین و ظاهر مدرن امکان تامین خودرو برای حمل کالاهای خطرناک (حمل سوخت و ...) بر اساس گواهی اخذ شده استاندارد اروپا (R105) است.

کابین ارگونومیک، مدرن، دلنشین و جادار و همچنین سقف بلند برای تردد راحت در کابین، صندلی ارگونومیک راننده با سیستم تعلیق بادی و قابلیت تنظیم در شش جهت، دو تخت خواب بزرگ و راحت برای استراحت راننده و سرنشین جز امکانات این کشنده به شمار می رود.

کد خبر 137284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha