نظارت بر خدمات امدادی سایپا با شاهین

هم زمان با آغاز طرح امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا، خودرو سایپا شاهین در قالبی جدید دیده شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، با آغاز طرح خدمات نوروزی گروه خودروسازی سایپا در آستانه سال جدید مشخص شد که خودروی سایپا شاهین نیز به ناوگان امداد خودروی سایپا پیوسته است.

سایپا شاهین به عنوان جدیدترین سدان سایپا البته قرار نیست در ارائه خدمات به خودروهای سایپا نقشی ایفا کند چراکه شاهین وظیفه جدیدی را عهده دار شده است.

 

سایپا شاهین



سایپا شاهین در ناوگان امداد خودرو سایپا در قالب خودروی بازرسی و نظارت حاضر می‌شود و وظیفه نظارت بر انجام وظایف صحیح امدادگران سایپا را انجام خواهد داد.

 

سایپا شاهین



سایپا شاهین در نقش جدید به رنگ مشکی با خطوط زرد طراحی شده که جلوه زیباتری پیدا کرده است.

موتور شاهین M15T نام دارد و یک موتور ۴ سیلندر ۸ سوپاپه ۱.۵ لیتری است که می‌تواند ۱۱۰ اسب‌بخار قدرت را در دور موتور ۵ هزار و ۱۷۸ نیوتن‌متر گشتاور را در دور موتور ۲۵۰۰ به چرخ‌های جلو منتقل کند. این موتور براساس استاندارد یورو ۵ طراحی شده و حداکثر سرعت آن نیز برابر با ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت است.

 

سایپا شاهین



سایپا شاهین به امکاناتی نظیر فرمان هیدرولیک، ترمز دیسکی جلو و عقب، ABS، EBD و BAS، رینگ ۱۵ اینچی فولادی (آلومینیومی سفارشی)، نشانگر تعویض دنده، دو کیسه هوا، استارت دکمه‌ای، حسگر پارک عقب، حسگر نور، چراغ روشنایی روز، چراغ هدایت تا منزل، استاندارد ایزو فیکس، سیستم تهویه دستی و تریم داخلی پارچه‌ای مجهز است.

 

سایپا شاهین

کد خبر 137474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha